x تبلیغات
مرجع تخصصی مقالات خرید اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی برای تصفیه هوای سوله های آبکاری

برخي صنايع آلاينده جهت تصفيه هواي دودكش و يا تالار توليد با اعتنا به نوع و ميزان آلودگي و شرايط محيط ميتوان از اسكرابر هاي مرطوب بهره برد.
 
مزيت ونتوري اسكرابر در مقايسه با نوع پاششي ، بازده فراتر و از همگی مهمتر عدم گرفتگي نازلها در سيستم پاشش سيال ميباشد . زيرا در اين سيستم سيال به جاي پاشش زیر فشار و يا تركيب سيال فارغ از فشار و هواي فشرده ، به وسیله جريان مغشوش هوا در ونتوري تبديل به پودر سوای قطره ميگردد.
 
اين سيستم براي فيلتراسون غبارهايي كه ايجاد رسوب مينمايند بسيار مفيد خواهد بود.
 
الف: اسکرابر پکینگی
ب: اسکرابر ونتوری
الف : اسکرابر پکینگ
 
در برخی موردها ، هوای صنعتي داراي الا ینده های میباشد كه به دلايل زيست محيطي بايد از ان حذف گردد.
 
بخش اعظمی از الاینده های شيميايي ، از حیث اقتصادي نیز بسيار حائز اهميت مي‏باشند و مي‏توانند تحت عنوان منبع اصلي مواد ناپخته به خواسته توليد ديگر اقلام به كار اید .
 
انحلال‎پذيري گاز در مايع یا این که سرعت عکس العمل نقش عمده‏اي در فرآيند تصفيه هوا با اسکرابر برعهده دارااست.
 
شیوه مطلوب براي جذب ناخالصي‏هاي شيميايي گازي شستشوي هوا به وسيله مايعات (جذب سطحي به وسيله مايعات) میباشد.
 
شيوه جذب سطحي به وسيله مايعات در صنعت بسيار آیتم به کارگیری قرارمي‏گيرد. در اين طریق مایحتاج میباشد كه از يك سو سطح تماس كافي برای تبادل جرم بين گاز و مايع ايجاد خواهد شد (این وظیفه بر عهده پکینگ میباشد) و از سوي ديگر سيالي مطلوب گزینش خواهد شد كه ظرفيت آن براي جذب جزء متبوع كافي باشد.
 
اصول كار اسکرابر مالامال گردیده متكي بر اصول زير میباشد: هوای حمل کننده گاز وارد دستگاه مي‌خواهد شد. در‌این درحال حاضر مایع شستشو دهنده با قطر مطلوب بر روی ان پاشیده می گردد و بیسون صنعت  ترکیب گاز و هوا با عبور از پکینگها زمان اعمال برخورد را مییابد.
 
این غبارگیر در صنعت های پایین شغل موفقیت دارااست:
 
شیمیایی - مثل صنعت های آبکاری
فراوری مواد معدنی
دارو سازی
ب: اسکرابر ونتوری
 
ونتوري اسکرابر تحت عنوان غبارگیر معمولی حریف بدون شوخی اشکال دیگر غبارگیرها است . هر دستگاه به صورت خاص برای یک ذره خاص و با دقت به دبی هوا آیتم تصفیه پیاده سازی و ساخته میگردد .
ونتوری اسکرابر کاربرد ویژه ای برای پالایش هوای غبار الود و دمای بالا داراست. صرفا نقص‌ این غبار گیر مصرف انرژی بالای ان میباشد.
این غبارگیر برای پالایش طیف وسیعی از الا ینده های جامد و گازی در صنعت های متفاوت همچون پایین فعالیت پیروزی داراست:
ذوب و پالایش فلزات اهنی و غیر اهنی
دارو سازی
کاشی و سرامیک
اسفالت
فراوری مواد معدنی
 
اصول كار غبار روب ونتوري متكي بر اصول زير میباشد:
 
گاز حمل کننده ذرات غبار با سرعت زياد وارد مجراي ونتوري مي‌خواهد شد و آب نيز درمحل گلوگاه به جريان اضافه مي‌خواهد شد.
 
آب بعد از ورود به مجرا سريعاً‌ به ذرات ريز تبديل مي‌گردد و آشفتگي شديد جريان گاز منجر لخته شدن ذرات غبار و قطرات مايع مي‌گردد. خرید اسکرابر صنعتی   قطرات نسبتاً درشت مايع كه ذرات غبار را جذب كرده‌اند در يك غبارگير معمولی نظير سيكلون‌هاي‌خیس توده‌آوري مي‌شوند.
خصوصیت و مزایای ونتوري اسکرابر عبارتند از :
- خلا قطعات متحرک
- نبود قطعات مصرفی
- عدم نیاز به هوای فشرده
- کاهش فضای مایحتاج
- ارتقا بازده غبار گیری به انگیزه ارتقا نیروی گرانش
 
با اعتنا به قدرت مهندسی و قابل انعطاف افزاری و تجربه پیشین سرویس ها ذیل قابل ارایه میباشد

اجزای کاربردی یک دستگاه کف شوی صنعتی:

یک دستگاه اسکرابر برای این که بتوانید سطح زمین را آیتم شست و شو قرار داده و از طرفی نیز بلا مسافت مبادرت به کم آب کردن زمین نماید؛ از مکانیزم خاصی فایده میبرد. اجزای مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا یک دستگاه اسکرابر صنعتی بتواند وظیفه خویش را به نیکی اعمال دهد. بعضی از این اجزا عبارتند از:
 
برس‌ها:
برس‌ها یکی مهم ترین امکانات این دستگاه به اکانت می آیند، به این دلیل که قادرند با چرخش‌های خویش آلودگی‌ها را توده و پاک نمایند. این برس‌ها از دید صورت ظاهری، کالا و اندازه خرید اسکرابر صنعتی - بیسون صنعت  در سبک‌های مختلفی ساخته میگردند.
 
منبع تغذیه:
برای این که دستگاه و قطعات آن استارت به شغل نماید، وجود منبع تغذیه مایحتاج و حیاتی میباشد. عموما کف شورهای صنعتی به طور برقی ساخت‌و‌ساز میگردند و منبع تغذیه میتواند تا انرژی الکتریکی را به بقیه اجزا منتقل نماید.
 
سامانه مکش:
از آن جایی که عملیات کم آب کردن حین شست و شو، از خصوصیت‌های مهم این دستگاه‌ها محسوب میشود، وجود سامانه مکشی کار کشته که بتواند آب و مواد شستشو را گردآوری نماید، نیاز میباشد. تی درنظرگرفته شده در انتهای دستگاه اسکرابر مایعات مصرف شده را به اعتنا به سمت موتور مکنده هدایت می‌نماید تا سامانه مکشی آن را به درون مخازن جابجایی دهد و عملیات کم آب کردن سطح جاری ساختن گیرد.
 
مخازن:
دستگاه های اسکرابر دارنده مخازن مختلفی می‌باشند که یک کدام از برای مراقبت از آب پاک و دیگری برای گردآوری آب آلوده آیتم به کار گیری قرار میگیرد. وجود دو مخزن سبب میشود تا:
 
آب آلوده مجدد وارد چرخه شست و شو نشود
آب منزه پیش از این که برای شست و شو به عمل گرفته گردد، کثیف نگردد
عملیات شست و شو خوب و با وسواس بیشتری اجرا خواهد شد
شیوه کارایی دستگاه اسکرابر:
با 4 قسمت اساسی یک دستگاه اسکرابر آشنا شدید. حالا بپردازیم به طرز سعی این ماشین نظافت صنعتی. مخازن جان دار در‌این دستگاه با آب و مواد شستشو مالامال میگردند. آنگاه محلول جانور بوسیله سیستم پاشش روی سطح متبوع قرار میگیرد. برس‌های مو جود درین دستگاه با سرعت آغاز به چرخش می‌نمایند تا لکه‌ها و آلودگی‌ها را از سطح غیروابسته کنند. تی درنظرگرفته شده در انتهای این دستگاه نیز با تمرکز کلیه مواد جانور مثلا محلول‌های شوینده و آلودگی‌ها را گردآوری کرده و فراهم مکش بوسیله سیستم مکش دستگاه اسکرابر می‌نماید. سامانه مکش با قدرتی که دارااست، کلیه مواد گردآوری گردیده را به درون خویش مکیده و از روش سیستمی که دارااست، به درون مخزن آب چرک آلود منتقل می‌نماید. توان مکش این دستگاه به قدری بالاست که مقدار متعددی از رطوبت را می‌مکد تا زمین کم آب خواهد شد. به کارگیری از دستگاه اسکرابر صنعتی بسیار بی آلایش و آسوده میباشد. اشخاص با مقداری مهارت و تجربیات خواهند توانست که شایسته ترین همت را از دستگاه شاهد باشند. از آن جایی که کلیه دستگاه‌های کف پر نمک دارنده دفترچه راهنما می‌باشند، در شکل بروز خلل نیز میتوانید از آن استعمال نمائید تا با روش سعی دستگاه و در دست گرفتن آن بیشتر آشنا گردید.
 
خصوصیت‌ها و خصوصیات یک دستگاه اسکرابر کاربردی:
همان گونه که با خبر شدید، دستگاه های اسکرابر گونه های مختلفی را دربرگیرنده می شوند که هر کدام دارنده بعضا مختصات و خصوصیت‌های خاصی میباشند. ولی برای خرید دستگاه اسکرابر می بایست به مواقعی دقت داشته باشید تا بتوانید شایسته ترین دستگاه را متناسب با نیازی که دارید، خریداری نمائید. به صورتی کلی این خصوصیت‌ها و مواقعی که در ذیل توضیح خوا‌هیم اعطا کرد، برای همگی گونه های اسکرابرهای صنعتی قابل سرایت کردن می‌باشند. 1- داشتن پیاده سازی مطلوب برای شغل در یک اطراف صنعتی: دستگاه اسکرابر از امکانات نظافت صنعتی میباشد و برای شست و شوی گوشه و کنار‌هایی که پرسنل متعددی جانور میباشد و روزمره رفت و آمد بالایی شکل میگیرد، استعمال می شود. دستگاه انتخابی شما می بایست از پیاده سازی قابل قبولی برای استعمال در اینگونه محیطی سود‌مند باشد تا هم مشکلی برای دستگاه‌ها و نیروی کار ساخت نکند، هم این که کف دور و بر را به نیکی آیتم شست و شو قرار دهد. 2- فایده مندی از قطعات با کیفیت: دستگاه اسکرابر مانند هر دستگاه صنعتی از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل‌شده میباشد که در نصیب‌های پیشین بعضا از آنها را خدمتتان معرفی کردیم. در خرید اسکرابر صنعتی دقت داشته باشید که قطعات به عمل رفته در آن مثل موتور، سیستم‌های شست و شو و ... چگونگی قابل قبولی داشته باشند تا مسلما ارتفاع قدمت دستگاهتان نیز ارتقاء پیدا نماید. همینطور یک دستگاه اسکرابر کیفیت خوب عالی میباشد که دارنده بدنه سفت، ضربه گیرهای مطلوب، شاسی تی فولادی و برس‌های مقاومی باشد تا در یک دور و اطراف صنعتی کوشش بهتری از خویش نماد دهد. 3- سعی مطلوب و ایده آل قسمت کم آب کن: دستگاه‌های اسکرابر به جهت این که می توانند به طور همزمان سطح ها را شست و شو و کم آب کنند، به فعالیت گرفته میشوند. پس در خرید دستگاه اسکرابر به نصیب کم آب کن اعتنا ویژه‌ای داشته باشید. از جمله تحقیق فرمایید که نصیب تی دستگاه چگونگی و ساختار قابل قبولی داشته باشد، موتور مکنده نیز از توان بالایی بهره مند باشد و ... 4- نظافت ریلکس و بی دردسر مخازن: همانطور که گفتیم، دستگاه اسکرابر دارنده دو مخزن آب منزه و آب آلوده میباشد. این مخازن بعداز هر توشه شست و شو بایستی نظافت شوند؛ از این رو بایستی پیاده سازی این قسمت به سیرتکامل‌ای باشد که بتوانید در سریع‌ترین فرصت و به ریلکس‌ترین صورت آنها‌را پاک فرمائید. 5- داشتن منبع تغذیه (باتری) با قدمت بالا: همانطور که در نصیب گونه های دستگاه اسکرابر معرفی کردیم، این نوع از امکانات صنعتی دارنده دو نوع برقی و دیزلی میباشد که نوع برقی هم می تواند به طور بدون واسطه به برق وصل خواهد شد، هم این که از باتری استعمال کند. در خرید دستگاهی که منبع تغذیه آن باتری میباشد، می بایست اعتنا کنید که قدمت باتری و مقدار مجال ذخیره سازی انرژی الکتریکی در آن بالا باشد تا دوران فرصت متعددی به عمل گرفته خواهد شد. ترازو شارژی دهی، برهه زمانی مجال شارژ شدن و روی هم رفته چگونگی باتری دستگاه اسکرابر اصلی و دارای اهمیت میباشد.
 
مزایای استعمال از دستگاه اسکرابر:
از امکانات صنعتی به جهت مزایای متعددی که دارا هستند، در گوشه و کنار‌های صنعتی مثل درمانگاه، کارخانجات گران قدر و خرد و امثال هُم به کارگیری‌های متعددی می گردد. دستگاه اسکرابر نیز از این قاعده استثنا ندارد و مزایای متعددی با خویش به هم پا داراست، مثل:
 
کاهش هزینه‌های نظافتی
کاهش واحد سنجش مصرف آب و مواد شستشو
ارتقاء سرعت شست و شو سطح
کم آب کردن فورا بعداز اجرا عملیات شست و شو
عدم جراحت رساندن به سطح ها کف
ارتقا سطح بهداشت در دور و بر
یاری به بهبود تندرست کارگر و گوشه و کنار
و ... .
ارزش دستگاه اسکرابر:
دستگاه اسکرابر دارنده اشکال مختلفی میباشد که هریک دارنده بعضی خصوصیت‌ها و مختصات خاص می‌باشند. از این رو بها هر مورد از دستگاه های اسکرابر با هم گوناگون میباشد. بعضا از عامل ها اثر گذار و انتخاب کننده در بها دستگاه اسکرابر عبارتند از:
کالا بدنه
کمپانی تولیدکننده
منبع تغذیه دستگاه
دستی یا این که رمز نشین دار بودن دستگاه
برقی یا این که دیزلی بودن دستگاه
چگونگی ایجاد کرد و قطعات
و بعضا موردها دیگر
از این رو نمی‌اقتدار ارزش ظریف و اساس‌ای برای دستگاه‌های اسکرابر معلوم نمود. در ویترین نت گونه های متعددی از این دستگاه‌ها و امکانات نظافت صنعتی جانور میباشد که در صدر میتوانید آنان را مشاهده فرمایید. این دستگاه‌ها کالا شایسته ترین کمپانی‌های آفریننده امکانات نظافت صنعتی می‌باشند. شما میتوانید به طور آنلاین بعداز رسیدگی اطلاعاتی که برای هر دستگاه نام برده، مبادرت به خرید آن فرمائید. همینطور مشاورین با تجربه ما در سرویس شما عزیزان میباشند تا در صورتی‌که در هنگام خرید و یا این که گزینش دستگاه با موردی مواجه شدید، شمارا موعظه نمایند. فایده مندی از سرویس ها مشورت کردن‌ای دسته ویترین نت مجانی میباشد.

انواع اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتی در تالار های ورزشی

پوشش اکثر تالار های ورزشی از کفپوش اپوکسی مستعمل میباشد. همانطورکه میدانیم سطح کفپوش اپوکسی سازه به نوع آن قادر است به طور پرزبندی گردیده با تخلخل بیشتر و یا این که پوشش به طور کامل صاف مصرف شده باشد، در صورتیکه از پوشش پرزبندی گردیده مستعمل باشد، می‌تواند با تردد اشخاص در سطح آن کفپوش و ورود آلودگی ها از دور و بر خارج، آلودگی هایی در بستر و شیارهای آن نوع کفپوش پرورش و انتشار یابند اکنون در شرایطی که از کفپوش اپوکسی تماما صاف استعمال نماییم، ایراد بوجود آمده می‌تواند لغزندگی هر چه بیشتر در تاثیر ریزش عرق ورزشکاران در طول ورزش بر روی کفپوش باشد. پس در هر دو نوع پوشش ضرورت به کارگیری از ماشین زمین پر نمک جهت شستشوی کفپوش اپوکسی تماما محرز میباشد. اکنون اینکه از چه نوع اسکرابر استعمال نماییم. معمولا متراژ اکثر تالار های ورزشی از نوع تالار فوتسال، والیبال و یا این که بسکتبال حدود 800 الی 1200 متر مربع میباشد. لذا در حالتی که که معیار تردد سازه به اجرای مکرر مسابقات در سطح بالایی قرار نگیرد، شایسته ترین تعیین برای شستشوی باشگاه ورزشی قادر است به کارگیری از دستگاه اسکرابر دستی برقی مقام 40 الی 50 لیتری با پهنا شستشوی 500 میلی متر باشد. البته چنانچه که معیار برگزاری مسابقات در سطح بالایی در حین سال قرار گیرد، خوب میباشد جهت فراتر بردن سرعت و چگونگی عملیات شستشوی باشگاه ورزشی از کفشور باراننده به کار گیری نماییم.

زمین شوی صنعتی در کارخانجات دارویی

اکثر صنعت های دارویی از پوشش اپوکسی صاف در تالار ساخت‌و‌ساز و انبارهای جنس به کارگیری می کنند. لذا با دقت به متراژ و آلرژی بهداشتی دور و بر خوب میباشد از کف پر نمک خودرویی یا این که کف پر نمک دستی شارژی به کار گیری نماییم. تالار ساخت در صنعت های دارویی به انگیزه به کارگیری از آب و ریزش بزرگ در سطح گوشه و کنار، تراکم بالای در تعداد دستگاه های تالار ایجاد، استقرار طبقات قفسه بندی گردیده در سطح دور و بر انبار میتواند دلایل صدق در گزینش دستگاه زمینشور دستی باتری دار باشد. اتاق های کلین روم در سطح تالار ساخت‌و‌ساز دارنده متراژ کمتر از 300 متر مربع و آلرژی بهداشتی بالایی می‌باشند. لذا با اعتنا به متراژ نادر عالی میباشد از اسکرابر دستی خرد از جمله کف شوی دستی سبک CT15C35 استعمال نماییم. همینطور دقت فرمائید که ارزش کفشوی صنعتی دستی نسبت به سبک های سرنشین دار کمتر میباشد.

اسکرابر صنعتی در شستشوی کف پارکینگ

شستشوی مکانیزه پارکینگ به جهت ورود عظیم آلودگی ها به همپا تردد خودروها از دور و اطراف خارج به درون پارکینگ و به مکان ماندن رد لاستیک در تاثیر ترمز و یا این که تیکاف ماشین ها از عنایت بالایی برخوردار‌است. البته آن چیزی که در تعیین نوع اسکرابر اساسی به حساب می آید، متراژ فضا و نوع آلودگی میباشد. در‌صورتی‌که که متراژ دور و اطراف بیشتراز 3000 مترمربع باشد عالی میباشد از اسکرابر با راننده به کار گیری نماییم و یااینکه در‌صورتی‌که که معیار تردد وسایل نقلیه زیاد باشد در سود واحد سنجش ورود آلودگی ها نیز از دور و اطراف خارج از حد معمولی بیشتر میباشد، در فیض خوب میباشد از دستگاه زمین شوی سرنشین دار به کارگیری نماییم. پردازش و نظافت آلودگی هایی که به خیال و خاطر رد لاستیک بوجود میاید معمولا می بایست از ماده های شوینده منحصربه‌فرد استعمال نماییم.

اسکرابر صنعتی در شستشوی مجتمع های تجاری و کالا ها

شستشوی سطح مجتمع های تجاری و اداری از التفات وسیع ای برخوردار‌است. نظافت و زیبایی در سطح یک پاساژ قادر است به طور عظیم در جذب مشتریان آن مجتمع تاثیرگذار باشد. لذا در اکثر مواقع شاهد شستشوی سطح مجتمع های متفاوت تجاری بوسیله دستگاه کفشور هستیم. با اعتنا به دو ادله گستردگی دور و اطراف و ترازو تردد مشتریان در سطح مجتمع، قادر خواهیم بود شایسته ترین دستگاه اسکرابر را برای شستشوی سطح مجتمع گزینش نماییم. در شستشوی فضا هایی با متراژ پهناور، بیشتراز یک سری هزار متر مربع و تردد بیش تر از 500 نفر در طی روز مارا به سمت گزینش کفشوی سرنشین دار جهت نظافت مجتمع تجاری سوق می‌دهد. گزینش اسکرابر دستی جهت دور و اطراف هایی با گستردگی بالا میتواند در درازمدت گزینش ما‌را ذیل پرسش و مبتلا مخارج سرسام آور سرویس ها شویم. گزینش بیشتراز یکی اسکرابر دستی به مکان یکی اسکرابر سرنشین دار می‌تواند دارنده چندین محاسن و معایب باشد. اولیه اینکه به کارگیری از دو یا این که یک سری عدد اسکرابر دستی به مکان یکی اسکرابر سرنشین دار قادر است در جذب نیروی خدماتی بیشتر و به به عبارتی طبع پرداخت مخارج نیروی انسانی نیز مبتلا گونه های و نقص‌ باشد ولیکن از این بابت که بازده کاری دوتا اسکرابر دستی قطعا از یکی اسکرابر سرنشین دار بیشتر میباشد و اینکه مدام یکی اسکرابر جایگزین و ذخیره برای مواقع زخم و فساد دستگاه میماند قادر است نقطه قوت این تعیین باشد. در اکثری از مفاد ما شاهد به کارگیری یکی اسکرابر برقی در سطح یک مجتمع تجاری پرتردد و با متراژ کلان هستیم حتما این گزینش نمی تواند تعیین صحت باشد. به طبع فقط توجیه خرید این سبک اسکرابر فقط ارزش اسکرابر برقی میباشد، ارزش اسکرابر برقی از ارزش اسکرابر خودرویی تحت خیس است. از این نوع اسکرابر برقی در حین روز با تردد عظیم مشتریان و تکان دادن کابل دستگاه به یاور دستگاه در سطح مجتمع به رنج به کار گیری می گردد لذا فقط هنگامی که سطح مجتمع دارنده دستکم تردد میباشد (برای مثال فرصت تعطیلات مجتمع یا این که مجال نیمه شب) می‌توانیم سوای گرفتاری از دستگاه اسکرابر کابلی استعمال نماییم.

اسکرابر صنعتی و شستشوی تالار های فود کورت و رستوران ها

اطراف هایی به عنوان مثال تالار های فود کورت به جهت ماهیت تراکم بالا (در دکوراسیون میز نهار، صندلی ها و حضور مشتریان) و چرب بودن سطح زمین (به جهت ریختن خوراک در سطح تیم) به طور اطمینان از دستگاه اسکرابر جهت شستشوی پرسرعت و کیفیت بالا به کار گیری می کنند. البته چه نوع اسکرابر؟

همانطورکه مطرح نمودیم به خیال و خاطر تراکم بالا در دکوراسیون و تردد مشتریان خوب میباشد از اسکرابر دستی باتری دار استعمال نماییم. در صورتی‌که که تی کم آب کن دقیقا در پشت برس جای‌دارد، خوب میباشد جهت فراتر بودن قابلیت و امکان مانور نسبت به اسکرابر صنعتی که تی در پشت دستگاه جای دارد، استعمال نماییم. وقتی که دستکم مسافت میان واحد شستشو (برس) و تی کم آب کن (واحد کم آب کنی) قراردارد، در سود در طول یک چرخش 360 جايگاه دارنده دست‌کم مسافت می‌باشند. برای مثال اسکرابر باتری دار سبک CT30B45 و یا این که سبک CT15B35 از این نوع می‌باشند.

خرید اسکرابر صنعتی با توجه به محل یکه قصد استفاده از آن را دارید متفاوت است. برای دریافت مشاوره و اینکه بدانید کدام نوع اسکرابر برای شما مناب است با تیم بیسون صنعت در تماس باشید.

طرز کار دستگاه اسکرابر صنعتی چگونه است؟


اسکرابر صنعتی کلمه و واژه ای میباشد که در صورتی اخیرا با معنی نظافت صنعتی آشنا گردیده اید، به کرات شنیده اید. 

دستگاه اسکرابر یا این که زمین پر نمک صنعتی به دستگاهی گفته میشود که بوسیله نیروی الکتریکی، بواسطه اجزای آفریننده، شستشوی سطح زمین را اجرا میدهد. شستشوی سطح زمین در همه گوشه و کنار های صنعتی و غیرصنعتی اساسی و ضروی میباشد، دو استدلال اساسی که سبب ساخت و ساز آلودگی بر روی سطح میگردند عبارتند از:


– تردد اشخاص از گوشه و کنار خارج به درون تیم و در سود جابجایی آلودگی

– در معرض هوای آزاد قرار دریافت کردن و گردهمایی آلودگی بر روی سطح زمین

 

در‌این مقاله قصد داریم این ماشین کف پر نمک ماهر را کاملا تجزیه و ارزیابی کنیم و نقاط قوت و ضعف آن را پژوهش کنیم. پس در صورتیکه میخواهید با کف شوی صنعتی بیشتر آشنا گردید، با ما یار باشید.

ادله استعمال از کفشوی صنعتی
چه عامل مهمتر از نظافت قادر است ما‌را به به کارگیری از دستگاه های متعدد نظافتی سوق دهد؟

 

با دانش اینکه وجود آلودگی در سطح زمین به گذر زمان مجال می‌تواند منجر نشر آلودگی و در سود بروز امراض محیطی و بر هم زدن رخ همگانی دسته گردد، پس وجود ماشین اسکرابر جهت شستشوی سطح زمین با سرعت و با کیفیت میتواند برای هر گروه صنعتی و غیرصنعتی سودمند باشد. دستگاه کف شوی صنعتی میتواند کلیه شیارهای میکروسکوپی و ماکروسکوپی سطحی (محل تجمع و انتشار باکتری، ویروس می‌باشند) را به طور عمقی بوسیله برس های خویش  در زمان شستشو پردازش و گزینه شستشوی صنعتی قرار دهد.
 

 

 

 

 

 

هدف از خرید اسکرابر صنعتی

 هدف از خرید اسکرابر صنعتی
دستگاه های اسکرابر-دستگاه های اسکرابر با امکان شستشو و کم آب کنی به طور همزمان
دستگاه های اسکرابر-دستگاه های اسکرابر با امکان شستشو و کم آب کنی به طور همزمان
در حوزه صنعت نظافت جای و رعایت بهداشت از عنایت بالایی شامل است.دستگاه های اسکرابر نوسیله ای می باشند که به یاری آن ها می شود به سادگی در کمترین مجال نظافتی دلخواه و مورد قبول را به دست آورد.اسکرابرها توسط آب و مواد شستشو با به کار گیری از برس هایی که برای آن پیاده سازی گردیده است اطراف را در کمترین فرصت شستشو و بعد کم آب می کند.
خرید اسکرابر صنعتی گزینش بخش اعظمی از فعالان حوزه صنعت در مسئله نظافت جای های صنعتی و مجتمع های پهناور میباشد.
دستگاه نظافت صنعتی دستگاه های اسکرابر کمپانی فلامک ماشین تشکیل داد شرکت ipc میباشد و این دستگاه بضاعت شستشو و کم آب کنی گونه های سطح های به طور به طور همزمان را دارا میباشد
مقاله‌ها دستگاه های اسکرابر
اسکرابر مجهز به گروه قابل تهیه و تنظیم
اسکرابر مجهز به تیم قابل تهیه و تنظیم
اسکرابر مجهز به گروه قابل تهیه : در ارتباط با اسكرابرها و به خصوص اسكرابرهاي با وسعت مخازن پايين ، مطلبي كه حائز اهميت میباشد روش طراحي تیم دستگاه مي باشد
از آنجاييكه اين دستگاهها ی اسکرابر براي استعمال در محيط هاي كوچك طراحي گردیده اند و نيز در اينچنين محيط هايي محدوديت زيادي به نظر تردد دستگاه وجود داراست تیم دستگاه مي تواند برهان مهمي در ايجاد اقتدار مانور دستگاه باشد
اين گروه ها با قابليت تنظيم زاويه اين امكان را مهیا مي آورد تا با كم و يا زياد كردن زاويه ، نقاط غير قابل دسترس را در معرض شستشو قرار داده و همچنين امكان بدور زدن دستگاه را در محيط هاي كم پهنا مهیا مي آورد .



اسکرابر یا این که زمین شوی صنعتی دستگاهی مطلوب جهت ضدعفونی
اسکرابر یا این که زمین شوی صنعتی دستگاهی مطلوب جهت ضدعفونی
اسکرابر ، کف شو و بایستگی به کار گیری از دستگاه های نظافت صنعتی

با اعتنا به حجم متراژ در کارخانه ها، فرودگاه ها، موسسه ها والا، کارخانه های تولیدی، مجتمع های تجاری و... قابلیت و امکان نظافت و شستشو به طور دستی ممکن وجود ندارد. به این دلیل‌که هم تعداد نیروهای خدماتی می بایست بالا رود وهم قابلیت پاک نگه داشتن اطراف طاقت فرسا و سخت می‌شود. دستگاه های اسکرابر ، کف شو برای اینگونه اماکنی پیاده سازی و تشکیل‌شده اند. با استعمال از زمین شوی صنعتی (اسکرابر) در سریع ترین مجال می قدرت مساحت بزرگی را نظافت نمود . برای مشاوره و راهنمایی به بیسون صنعت مراجعه نمایید

تنوع دستگاه و خرید اسکرابر صنعتی

تنوع دستگاه و خرید اسکرابر صنعتی
به‌دنبال جهت استعمال باصرفه با بیشترین بازده کاری، دستگاه کف پر نمک صنعتی و تولیدکنندگان این ماشین شستشوگر را گزینه نظارت قرار میدهیم. تنوع دستگاه زمین پر نمک صنعتی را از دو آنگاه آیتم پژوهش قرار میدهیم. این تنوع عبارتند از:

1- تنوع کفشور صنعتی از نگرش کاربری

2- تنوع از لحاظ مولد انرژی

به‌دنبال این 2 گزینه را کاملا تحقیق خوا‌هیم کرد.

همینطور شما جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید نوشته ی علمی جامع ما با اسم اسکرابر برقی چیست و چه سبک هایی دارااست را بخوانید.

اسکرابر صنعتی در حالا نظافت تالار
گونه های دستگاه اسکرابر صنعتی از حیث کاربری
1– اسکرابر سرنشین دار: دستگاه اسکرابر سرنشین دار یا این که اسکرابر خودرویی نوعی از زمین پر نمک صنعتی میباشد که اپراتور بر روی صندلی دستگاه اسکرابر نشسته و آن را هدایت می کند. هنگامی که بعدها دستگاه اسکرابر، وزن دستگاه اسکرابر و سرعت این دستگاه نسبت به مثال های کوچکتر بیشتر می گردد، باید اپراتور بتواند به راحتی از این دستگاه به کار گیری کند. لذا جهت در اختیار گرفتن سهل وآسان خیس اپراتور، صندلی بر روی دستگاه درنظرگرفته شده که راننده یا این که اپراتور بر روی آن می نشیند و دستگاه زمین شوی سرنشین دار را گزینه هدایت قرار میدهد.

2– اسکرابر دستی: اسکرابر دستی یا این که خرید اسکرابر صنعتی به نوعی از اسکرابر گفته می‌گردد که اپراتور پشت راز دستگاه در ادامه دستگاه خط مش می رود و آن را آیتم هدایت قرار میدهد. اسکرابر دستی در بعد ها و اندازه های متفاوت ایجاد میگردند، لذا درپی نوشته ی علمی با تنوع گوناگون اسکرابر دستی و اسکرابر با راننده آشنا می شویم.

مولد انرژی در دستگاه کفشوی صنعتی
منبع انرژی در دستگاه های اسکرابر ادله تکان کردن و ایفا همه وظایف این دستگاه گران بها است. دستگاه زمین شوی صنعتی از حیث مولد انرژی معمولا به سه مجموعه اسکرابر باتری دار، اسکرابر برقی و اسکرابر دیزلی تقسیم میشوند. برای راهنمایی به بیسون صنعت مراجعه نمایید

کارداران اثرگذار درخرید اسکرابر صنعتی کدامند؟

کارداران اثرگذار درخرید اسکرابر صنعتی کدامند؟
دستگاه های اسکرابر به مراد پشتیبانی نیاز های نظافتی، برای دور و بر هایی با موقعیت و خصوصیت های متفاوت در سبک ها و بعدها متنوعی پیاده سازی و ساخت می‌شوند که همین خصوصیات موجب تغییر و تحول در بها دستگاه کف پر نمک می‌شوند. به دنبال به تحقیق عامل ها مفید در بها کف شوی صنعتی میپردازیم:

اثر چگونگی ایجاد کرد دستگاه و شرکت تولیدکننده بر ارزش اسکرابر صنعتی
دستگاه کفشوی یا این که اسکرابر ها دستگاه های مکانیزه ای میباشد که به واسطه تسهیل فرایند شستشو و ارتقاء چگونگی نظافت از محبوبیت ویژه ای بین یوزرها منتفع هستند. از این رو شرکت ها بخش اعظمی در سراسر دنیا مبادرت به ساخت این دستگاه ها می کنند. ولی آنچه که مسلم میباشد چگونگی بالای ایجاد کرد دستگاه میباشد که ضمانت کننده کارکرد پیوسته آن در موقعیت مشقت بار کاری است. مطلقا هزینه صادرات و ترانزیت دستگاه های تشکیل شده به مرزوبوم های مقصد بسیار بالا بوده و همین دستور موجب می‌گردد که اکثر وقت ها شرکت های تولیدکننده با مونتاژ دستگاه در مملکت های ثالث مبادرت به تعدیل مخارج خویش می کنند. همین فرمان چگونگی تشکیل داد دستگاه ها را ذیل اثر قرار داده و از این رو موجب کاهش در ارزش دستگاه کف پر نمک میگردد. در حالیکه ارزش اسکرابر های کیفیت عالی که وابسته به مارک های دارای اعتبار جهان میباشند به واسطه مراقبت چگونگی و استاندارد های شرکت خالق و ایجاد کرد و مونتاژ در مملکت مبدا نسبت به مثال های دیگر بیشتر میباشد.

خرید دستگاه کف شوی تالار دستی یا این که خودرویی
خرید اسکرابر صنعتی به مراد مدد نیاز های نظافتی دور و اطراف هایی با حجم متعدد در بعدها متنوعی پیاده سازی و ایجاد می گردند. دستگاه زمین شوی صنعتی بصورت غیروابسته دارنده نصیب نظافت و قسمت کم آب کن می باشند و به دو نوع اسکرابر دستی و سرنشین دار تقسیم می‌شوند. زمینشوی دستی در مقایسه با زمینشوی خودرویی سایز کوچکتری داراست و هدایت آن بدین شکل میباشد که مخاطب پشت آن قرار میگیرد و توسط مجموعه درنظرگرفته شده آن را هدایت می نماید.

در حالیکه که اسکرابر سرنشین دار به واسطه داشتن پهنای کاری بالا و بعد ها بلندمرتبه، هدایت آن به‌این شکل میباشد که با نشستن بر روی صندلی تجهیز گردیده روی دستگاه، عملیات شستشو و نظافت سطح های را به اعمال میرساند. نوع هدایت دستگاه یک کدام از عامل ها مفید در ارزش اسکرابر یا این که زمین شوی صنعتی هست به طوری که بها اسکرابر سرنشین دار به واسطه داشتن بعدها والا، پهنای کاری بالا و نوع هدایت در مقایسه با مثال های دستی فراتر میباشد. خرید دستگاه کف شوی تالار سرنشین دار باید با پیش گویی بعد ها دستگاه و اقتدار مانور مطلوب آن در فضا باشد. برای اینکه خرید راحت و بهتری داشته باشید با مشاوران ما در بیسون صنعت در تماس باشید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد