اسکرابر صنعتی (scrubber) یا این که زمین شوی صنعتی به دستگاهی گفته می گردد که با آن بتوانیم عملیات شستشوی کف را اعمال دهیم. این دستگاه بوسیله آب و ماده شوینده میتواند با عملیات برس زنی سطح مسطح را آیتم شستشو و بعد کم آب کردن قرار دهد. دستگاه اسکرابر در تنوع و سبک‌های متفاوت ساخته می شود. این ماشین شستشوگر از تجمیع دو سامانه شستشو و سامانه کم آب کنی ادغام یافته میباشد. یعنی اسکرابر هم زمین را میشوید و هم کم آب می نماید. درین نوشته‌ی‌علمی می خواهیم شمارا با تنوع اسکرابر، اجزای تولید کننده دستگاه اسکرابر و همینطور محاسن به کار گیری از کف‌شوی صنعتی آشنا سازیم.
 
ارزش زمین‌شوی صنعتی به آپشن‌ها و تجهیزات آن بستگی دارااست. به‌دنبال پس از آشنا شدن با این تجهیزات عامل ها اثر گذار با بها زمین شوی صنعتی را نیز تحقیق خوا‌هیم کرد.
 
تاریخچه دستگاه اسکرابر
از دیرباز تاکنون انسان بفکر نظافت و نحوه هایی که وصال به‌این قیمت را معمولی خیس می‌کند بوده میباشد. دستگاه نظافتی اسکرابر نیز همچون هر دستگاه صنعتی در مسیر توسعه، مبتلا تغییرات خیر و خوبی شد‌ه‌است.خرید اسکرابر صنعتی  ولی کلیه این تغییرات همگی در راستای به کار گیری شل خیس و بازده کاری فراتر بوده میباشد. او‌لین دستگاه اسکرابر بسیار هنگفت و نماید بود، لذا به کار بستن از این دستگاه طاقت فرسا بود. در آخرها ده سال 1950 نوع جدیدی از اسکرابر دستی ساخت‌و‌ساز شد که دارنده سرعت بیشتر و تغییر‌و تحول در سرعت بود (175  تا 350 بدور در دقیقه). با دقت به باور ایجاد کنندگان دستگاه زمین شوی به کارامد بودن این جنس در آن فرصت ،چیره شدند که در ده سال 1970 زمین شوی دستی با سرعت چرخش فراتر ایجاد خواهد شد (750 الی 1000 بدور در دقیقه).در به عبارتی ده سال با دقت تخت‌گاز بالا در چرخش برس و اصطحکاک و استهلاک بالا، سبب ساز به ساخت‌و‌ساز برس هایی با الیاف تصنعی و مصنوعی و طبیعی شد. دربین سال‌های 1980 تا 1990 تغییرات شگرفی در مسئله کامل شدن کنترلرهای الکترونیکی در دستگاه اسکرابر پدید آمد. همینطور تاریخچه ساخت‌و‌ساز دستگاه اسکرابر خودرویی به اوایل ده سال 1990 بر میگردد . بیسون صنعت تاکنون آدم همواره سعی بر بسط این کالا باارزش داشته میباشد و کلیه ساله در نمایشگاه‌های دربین المللی شاهد ساخت دستگاه اسکرابر صنعتی با قابلیت و امکان های متفاوت و متنوع هستیم .
 
 
تنوع دستگاه اسکرابر صنعتی
درپی جهت به کارگیری با صرفه با بیشترین بازده کاری، دستگاه کف پر نمک صنعتی و تولیدکنندگان این ماشین شستشوگر را آیتم رسیدگی قرار می دهیم. تنوع دستگاه زمین پر نمک صنعتی را از دو  بعد از آن آیتم تحقیق قرار میدهیم. این تنوع عبارتند از:
 
1- تنوع کفشور صنعتی از نگرش کاربری
 
2- تنوع از حیث مولد انرژی
 
پیرو این 2 آیتم را تماما نظارت خوا هیم کرد.
 
گونه های دستگاه اسکرابر صنعتی از نظر کاربری
1– اسکرابر سرنشین دار: دستگاه اسکرابر سرنشین دار یا این که اسکرابر خودرویی نوعی از زمین پر نمک صنعتی میباشد که اپراتور بر روی صندلی دستگاه اسکرابر نشسته و آن را هدایت می کند. هنگامی که بعد ها دستگاه اسکرابر، وزن دستگاه اسکرابر و سرعت این دستگاه نسبت به مثال های کوچکتر بیشتر می‌گردد،
 
2– اسکرابر دستی: اسکرابر دستی یا این که زمین شوی دستی به نوعی از اسکرابر گفته می‌شود که اپراتور پشت راز دستگاه به‌دنبال دستگاه شیوه می رود و آن را گزینه هدایت قرار میدهد. اسکرابر دستی در بعد ها و اندازه های گوناگون ایجاد میشوند. در پی با تنوع متفاوت اسکرابر دستی و اسکرابر با راننده آشنا می شویم. 
 
 
معرفی لبریز فروش ترین جایگاه اسکرابر سرنشین دار
معمولا 99 درصد از تنوع اسکرابر های خودرویی از نوع باتری دار هستند. این تنوع در سطح اسکرابر خودرویی باتری دار به سه گروه تقسیم می‌گردد. اسکرابر خودرویی شارژی به سه گروه 24 ولت، 36 ولت و 48 ولت تقسیم میشود. معمولا مثال هایی با لیتراژ بیشتر از 150 لیتر و پهنا شستشو بیشتر از 900 میلی متر با تنوع 36 ولت و 48 ولت ساخت و ساز می‌شوند. در اطراف هایی که دارنده متراژ کبیر و فارغ از سقف می‌باشند (صحن های مطهر) معمولا مولد انرژی به طور دیزلی ساخت و ساز میشود، اسکرابر سرنشین دار با سوخت فسیلی هیچگونه محدودیتی از لحاظ انرژی و کارکرد نیست و تا زمانیکه مخزن سوخت حمایت خواهد شد قادر خواهیم بود از دستگاه زمین پر نمک به کار گیری نماییم.
 
از سبک های دارای شهرت و مالامال فروش اسکرابر سرنشین دار، می شود به موردها پایین اشاره نمود:
 
اسکرابر سرنشین دار (اسکرابر خودرویی) سبک CT110BT85
 
اسکرابر سرنشین دار (اسکرابر خودرویی) سبک CT80BT70  
 
 
معرفی مالامال فروش ترین مقام اسکرابر دستی
اسکرابر دستی یا این که به عبارتی زمین شوی دستی از نگاه مولد انرژی به دو تیم اسکرابر دستی باتری دار و اسکرابر دستی برقی تقسیم میشود. اسکرابر دستی شارژی از لحاظ ولتاژ باتری ها به سه مجموعه تقسیم میشوند. این سه گروه عبارتند از:
 
1- اسکرابر دستی باتری دار 12 ولت: این نوع کفشوی معمولا از یکی باتری 12 ولت به کارگیری می کند. این نوع در اسکرابرهای خرد با گنجایش کمتر از 15 لیتر استعمال می کند. اسکرابر LAVOR سبک Quick B تشکیل داد مرزو بوم ایتالیا جزء این مجموعه به حساب آورده می شود.
 
2- اسکرابر دستی باتری دار 24 ولت: در‌این نوع زمین شوی معمولا از دوتا باتری 12 ولت استعمال می کند. بیشترین تنوع ماشین شستشوی دستی باتری دار در‌این نوع یا این که مقام قرار می‌گیرند. از سبک های پر اسم و رسم 24 ولت و اسکرابر باتری دار می شود به اسکرابر دستی باتری دار سبک CT46B50 ساخت کمپانی IPC Gansow اشاره نمود.
 
3- اسکرابر دستی باتری دار 36 ولت: این نوع اسکرابر دستی معمولا از 18 عدد باتری 2 ولتی با آمپرساعت بالا به کارگیری می کند. اسکرابر دستی تعالی معمولا در‌این جایگاه قرار میگیرند. می بایست در لحاظ داشت که با استعمال از اسکرابر دستی باتری دار 36 ولت میتوانیم فضا های کبیر با متراژ بالا را آیتم شستشوی صنعتی قرار بخشید.
 
مولد انرژی در دستگاه کفشوی صنعتی
دستگاه ها کفشوی زمین از نگاه مولد انرژی به سه تیم مهم تقسیم گردیده که با هرکدام آشنا می‌شویم : 
 
اسکرابر باطری دار 
اسکرابر برقی 
اسکرابر باطری دار Battery powered scrubber
 
انرژی اسکرابر باتری دار یا این که زمین شوی شارژی همانطوری که از نامش پیداست، به وسیله برق حفاظت گردیده از مولد باتری پناه میگردد. باتری به دستگاه کف شوی انرژی داده و دستگاه کف شوی میتواند کلیه وظایف خویش را اعمال دهد. اسکرابر باتری دار را با اعتنا به ولتاژ باتری ها به چهار گروه زمین شوی صنعتی 12 ولت، زمین شوی صنعتی 24 ولت، زمین شوی صنعتی 36 ولت و زمین شوی صنعتی 48 ولت تقسیم میگردند.
 
بیشترین تنوع دستگاه های اسکرابر در جایگاه اسکرابر باتری دار 24 ولت قرار گرفته میباشد. زمین پر نمک باتری دار با دقت به آمپرساعت باتری طی یک مجال معلوم شارژ و دشارژ میشود. هر چه آمپرساعت باتری فراتر باشد، اسکرابر باطری دار میتواند با مجال کمتری شارژ و با فرصت بیشتری دشارژ خواهد شد. باتری در دستگاه اسکرابر شارژی به وسیله دستگاه شارژر آیتم شارژ قرار میگیرد. در مقاله‌ها آینده دستگاه اسکرابر شارژی را با گستردن بیشتر آیتم تحقیق قرار می‌دهیم.
 
اسکرابر برقی Electric industrial scrubber
 
اسکرابر برقی یا این که اسکرابر کابلی یکی دارای اسم و رسم ترین نوع اسکرابر در بازار است که مولذ انرژی آن، برق شهری میباشد. این اسکرابر دارنده 20 متر کابل میباشد که به برق شهری وصل می‌گردد. بدون‌شک می‌توانیم بگوییم که هیچ تفاوتی میان اسکرابر برقی و باطری دار نیست. تعیین اسکرابر برقی یا این که باطری دار بستگی به گوشه و کنار شما دارااست. اسکرابر برقی به سه نوع تقسیم می‌گردد : 
 
اسکرابر برقی خرد 
اسکرابر برقی میانگین 
اسکرابر برقی تعالی 
در مقاله ها وبسایت ما میتوانید با اسکرابر برقی بیشتر آشنا گردید. 
 
اسکرابر چطور شغل می‌نماید؟
در او‌لین مرحله اسکرابر آب پاک باطن مخزن را به امداد آبپاش به واحد سنجش مورد نیاز روی سطح ریخته و هم‌زمان به طور اتومات ماده شوینده و منزه کننده نیز روی سطح میریزد. آنگاه اسکرابر با امداد برس های قدرتمندی که در آن پیاده سازی شد‌ه‌است آغاز به چرخش دورانی کرده و این برس ها با اقتدار بالا سطح ها را از آلودگی تمیز میکنند. به طور همزمان با این عملیات موتور مکنده از روش شلنگ مکش، آب آلوده و کثیف نتیجه ها از نظافت را به مخزن دو‌مین انتقثال می‌دهد. برس کم آب کن نیز عملیات کم آب کردن سطح تر را ایفا داده و آخر و عاقبت سطح های کثیف به وسیله اسکرابر پاک و کم آب می شوند. 
 
اجزای خالق یک دستگاه اسکرابر صنعتی
دستگاه اسکرابر یا این که زمین شوی صنعتی از دو سامانه شستشو و سامانه کم آب کنی تشکیل یافته میباشد، آغاز سامانه شستشو را در یک دستگاه زمین شوی صنعتی آیتم پژوهش قرار میدهیم. سامانه شستشو از مخزن آب منزه، برس دستگاه کف شو و الکتروموتور چرخش برس ساخته شده میباشد. در واقع زمانیکه مخزن آب اسکرابر را شارژ می نماییم سازه به تهیه اپراتور آب بر روی برس دستگاه روان می‌گردد. لذا برس دستگاه بوسیله نیروی پشتیبانی گردیده به وسیله الکتروموتور چرخش برس، می‌چرخد و سطح صاف را بوسیله آب و ماده های شوینده آیتم شستشوی صنعتی قرار می‌دهد. حالا می بایست پسماند ناشی از شستن برس به وسیله سامانه کم آب کنی گردآوری گیرد. سامانه کم آب کنی از سه نصیب ساخته شده میباشد: مخزن آب آلوده (مخزن ریکاوری)، تی دستگاه (اسکویجی) و در غایت موتور مکش (موتور وکیوم). پسماند ناشی از شستشو بوسیله تی با کناره لاستیکی گردآوری و بعد از آن بوسیله موتور مکش که به تی دستگاه متصل میباشد، سبب جابجایی مواد پسماند به سمت مخزن آب آلوده و کثیف میگردد. در واقع دستگاه اسکرابر با اجزای خالق خویش عملیات شستن و کم آب کردن به طور همزمان را در سطح صاف جاری ساختن میدهد.
 
برای مشورت کردن و خرید اشکال دستگاه های اسکرابر آوین صنعت با شایسته ترین بها از روش شماره تماس 44140005 در سرویس شما هستیم.  کارشناسان فروش ما از روش تلفن های کمپانی پاسخگوی کلیه سوالهای شما برای گزینش شایسته ترین سبک برای تجارت شما میباشند.
 
دستگاه اسکرابر صنعتی در تالار های ورزشی
پوشش اکثر تالار های ورزشی از کفپوش اپوکسی مستعمل میباشد. همانطورکه می‌دانیم سطح کفپوش اپوکسی سازه به نوع آن قادر است به طور پرزبندی گردیده با تخلخل بیشتر و یا این که پوشش به طور کامل صاف مستعمل باشد، در حالتی‌که از پوشش پرزبندی گردیده مصرف شده باشد، میتواند با تردد اشخاص در سطح آن کفپوش و ورود آلودگی ها از فضا خارج، آلودگی هایی در بستر و شیارهای آن نوع کفپوش پرورش و انتشار یابند هم اکنون درصورتی که از کفپوش اپوکسی به طور کامل صاف به کار گیری نماییم، خلل بوجود آمده قادر است لغزندگی هر چه بیشتر در تاثیر ریزش عرق ورزشکاران در زمان ورزش بر روی کفپوش باشد. پس در هر دو نوع پوشش ضرورت به کار گیری از ماشین زمین پر نمک جهت شستشوی کفپوش اپوکسی تماما محرز میباشد. اکنون اینکه از چه نوع اسکرابر به کار گیری نماییم. معمولا متراژ اکثر تالار های ورزشی از نوع تالار فوتسال، والیبال و یا این که بسکتبال حدود 800 الی 1200 متر مربع میباشد. لذا در حالتی که که معیار تردد سازه به اجرای مکرر مسابقات در سطح بالایی قرار نگیرد، شایسته ترین گزینش برای شستشوی باشگاه ورزشی میتواند به کارگیری از دستگاه اسکرابر دستی برقی مقام 40 الی 50 لیتری با پهنا شستشوی 500 میلی متر باشد. البته در‌حالتی که که واحد سنجش برگزاری مسابقات در سطح بالایی در حین سال قرار گیرد، عالی میباشد جهت فراتر بردن سرعت و چگونگی عملیات شستشوی باشگاه ورزشی از کفشور باراننده به کار گیری نماییم. 
 
 
زمین شوی صنعتی در کارخانجات دارویی
اکثر صنعت های دارویی از پوشش اپوکسی صاف در تالار ساخت‌و‌ساز و انبارهای جنس به کارگیری می کنند. لذا با دقت به متراژ و آلرژی بهداشتی گوشه و کنار خوب میباشد از کف پر نمک خودرویی یا این که کف پر نمک دستی شارژی به کار گیری نماییم. تالار ساخت‌و‌ساز در صنعت های دارویی به انگیزه استعمال از آب و ریزش وسیع در سطح اطراف، تراکم بالای در تعداد دستگاه های تالار ایجاد، استقرار طبقات قفسه بندی گردیده در سطح فضا انبار می‌تواند دلایل صحت در تعیین دستگاه زمینشور دستی باتری دار باشد. اتاق های کلین روم در سطح تالار ساخت‌و‌ساز دارنده متراژ کمتر از 300 متر مربع و آلرژی بهداشتی بالایی می‌باشند. لذا با اعتنا به متراژ معدود خوب میباشد از اسکرابر دستی خرد مثلا کف شوی دستی سبک CT15C35 استعمال نماییم. همینطور اعتنا نمایید که ارزش کفشوی صنعتی دستی نسبت به سبک های سرنشین دار کمتر میباشد.
 
اسکرابر صنعتی در شستشوی کف پارکینگ
شستشوی مکانیزه پارکینگ به جهت ورود عظیم آلودگی ها به یار تردد خودروها از گوشه و کنار خارج به باطن پارکینگ و به مکان ماندن رد لاستیک در تاثیر ترمز و یا این که تیکاف ماشین ها از عنایت بالایی شامل است. البته آن چیزی که در تعیین نوع اسکرابر اصلی به حساب می آید، متراژ دور و اطراف و نوع آلودگی است. در شرایطی که که متراژ دور و بر بیش تر از 3000 مترمربع باشد خوب میباشد از اسکرابر با راننده به کار گیری نماییم و یااینکه در صورتی‌که که واحد سنجش تردد وسایل نقلیه زیاد باشد در سود ترازو ورود آلودگی ها نیز از گوشه و کنار خارج از حد معمولی بیشتر میباشد، در سود عالی میباشد از دستگاه زمین شوی سرنشین دار به کار گیری نماییم. پردازش و نظافت آلودگی هایی که به خیال رد لاستیک بوجود می‌آید معمولا می بایست از مواد شستشو منحصر به فرد به کارگیری نماییم.
 
 
اسکرابر صنعتی در شستشوی مجتمع های تجاری و متاع ها
شستشوی سطح مجتمع های تجاری و اداری از التفات کلان ای شامل است. نظافت و زیبایی در سطح یک پاساژ میتواند به طور بزرگ در جذب مشتریان آن مجتمع تاثیرگذار باشد. لذا در اکثر مواقع شاهد شستشوی سطح مجتمع های گوناگون تجاری به وسیله دستگاه کفشور هستیم. با اعتنا به دو ادله گستردگی فضا و معیار تردد مشتریان در سطح مجتمع، می‌توانیم شایسته ترین دستگاه اسکرابر را برای شستشوی سطح مجتمع گزینش نماییم. در شستشوی اطراف هایی با متراژ وسیع، بیش تر از یک سری هزار متر مربع و تردد بیشتراز 500 نفر در زمان روز مارا به سمت تعیین کفشوی سرنشین دار جهت نظافت مجتمع تجاری سوق میدهد. تعیین اسکرابر دستی جهت فضا هایی با گستردگی بالا می‌تواند در درازمدت گزینش مارا ذیل پرسش و در گیر مخارج سرسام آور سرویس ها شویم. گزینش بیش تر از یکی اسکرابر دستی به مکان یکی اسکرابر سرنشین دار میتواند دارنده یک‌سری محاسن و معایب باشد. اولیه اینکه استعمال از دو یا این که یکسری عدد اسکرابر دستی به مکان یکی اسکرابر سرنشین دار می‌تواند در جذب نیروی خدماتی بیشتر و به به عبارتی طبع پرداخت مخارج نیروی انسانی نیز مبتلا انواع و مشکل باشد ولیکن از این بابت که بازده کاری دوتا اسکرابر دستی مطلقا از یکی اسکرابر سرنشین دار بیشتر میباشد و اینکه مدام یکی اسکرابر جایگزین و ذخیره برای مواقع زخم و فساد دستگاه می‌ماند میتواند نقطه قوت این تعیین باشد. در اکثری از مورد ها ما شاهد استعمال یکی اسکرابر برقی در سطح یک مجتمع تجاری پرتردد و با متراژ بزرگ هستیم به طبع این تعیین نمی تواند تعیین صدق باشد. مطلقا صرفا توجیه خرید این سبک اسکرابر تنها بها اسکرابر برقی میباشد، بها اسکرابر برقی از بها اسکرابر خودرویی ذیل خیس است. از این نوع اسکرابر برقی در زمان روز با تردد وسیع مشتریان و جنبش دادن کابل دستگاه به یاروهمدم دستگاه در سطح مجتمع به رنج به کار گیری میشود لذا فقط هنگامی که سطح مجتمع دارنده دست‌کم تردد میباشد (مثلا فرصت تعطیلات مجتمع یا این که فرصت نصف شب) خواهیم توانست سوای گرفتاری از دستگاه اسکرابر کابلی به کارگیری نماییم.
 
 
اسکرابر صنعتی و شستشوی تالار های فود کورت و رستوران ها
اطراف هایی به عنوان مثال تالار های فود کورت به جهت ماهیت تراکم بالا (در دکورا سیون میز نهار، صندلی ها و حضور مشتریان) و چرب بودن سطح زمین (به جهت ریختن طعام در سطح تیم) به طور اطمینان از دستگاه اسکرابر جهت شستشوی پرسرعت و کیفیت عالی به کارگیری می کنند. البته چه نوع اسکرابر؟
 
همانطورکه مطرح نمودیم به خیال تراکم بالا در دکورا سیون و تردد مشتریان عالی میباشد از اسکرابر دستی باتری دار به کارگیری نماییم. اگر که تی کم آب کن دقیقا در پشت برس جای‌دارد، عالی میباشد جهت فراتر بودن قابلیت و امکان مانور نسبت به اسکرابر صنعتی که تی در پشت دستگاه جای دارد، استعمال نماییم. هنگامی که دستکم مسافت میان واحد شستشو (برس) و تی کم آب کن (واحد کم آب کنی) جای دارد، در سود در طول یک چرخش 360 مرتبه دارنده دست کم مسافت می باشند. از جمله اسکرابر باتری دار سبک CT30B45 و یا این که سبک CT15B35  از این نوع می باشند.
 
بها اسکرابر صنعتی
برای خرید اسکرابر صنعتی با شایسته ترین بها بایستی دقت ویژه ای به تجهیزات آن داشته باشید. ارزش اسکرابر صنعتی مطابق امکانات و آپشن هایی میباشد که بر روی آن قراردارد. کمپانی خالق اسکرابر اثر بسیار متعددی بر روی بها دستگاه داراست اما شما می‌توانید با یک مشورت صحیح و ماهر شایسته ترین نوع از دستگاه را برای تجارت خویش تعیین نمایید.
 
در صدر می بایست بدین مورد اعتنا داشته باشیم که بها اسکرابر سرنشین دار از ارزش دستگاه اسکرابر دستی فراتر میباشد. این اختلاف ارزش به خیال و خاطر پهنا شستشو، گنجایش مخازن، شارژی بودن و به کارگیری از باتری هایی با آمپر ساعت فراتر میباشد. همینطور در اسکرابر سرنشین دار سرعت و چگونگی نظافت بالاتری نیز داریم اما با اعتنا به بعد ها این دستگاه ممکن میباشد نتوانیم در برخی از اطراف ها از آن به کار گیری کنیم.
 
ارزش کف شوی شارژی نسبت به ارزش زمین شوی برقی در یک مارک و سبک شبیه نیز فراتر میباشد. برهان این اختلاف بها وجود باتری و شارژر میباشد. از سمت دیگر ارزش موتور های DC ( جریان بدون واسطه ) از ارزش موتور های AC ( جریان متناوب ) بیشتر میباشد.