محافظت از دستگاه اسکرابر صنعتی یا این که زمین شوی

زمین شوی صنعتی نیز مانند هر دستگاه مکانیکی دیگری مستلزم نگهداری و محافظت های زمان ای میباشد، تا مدام کارایی ایده آل و باصرفه داشته باشد. نظافت غربال ها، تخلیه مداوم مخزن آب آلوده و کثیف و نظافت عصر ای لاستیک تی، سبب میگردد این ضمانت چگونگی کوشش این دستگاه میگردد. اسکرابر ها عموما به تعمیرات تخصصی نیاز ندارند و با رعایت نکات معمولی ای که در ابتدا به آن‌ها اشاره کردیم، میتوان قدمت دستگاه اسکرابر صنعتی را به مقدار قابل توجهی ارتقا اعطا کرد.
 
به چه شکل یک زمین شوی صنعتی گزینش کنیم ؟
 
اسکرابر صنعتی دستی
برای حصول شایسته ترین کوشش اسکرابر صنعتی در هر دور و اطراف، دستگاه متناسب با خصوصیت های آن گوشه و کنار بایستی گزینش نمود. با دقت به پرورش روز افزون کاربرد دستگاه های کف شوی در اماکن تجاری و صنعتی، امروزه شاهد ساخت سبک های زیادی از این دستگاه ها هستیم. این تنوع ایجاد موجب گردیده‌است تا سطح تناسب دستگاه اسکرابر با نیاز مشتری مطابقت و همخوانی داشته باشد، ولی قادر است در گزینش دستگاه حیران کننده باشد.خرید اسکرابر صنعتی  در‌پی موردها مفید برای تعیین زمین شوی صنعتی مطلوب رسیدگی می کنیم.
 
پیاده سازی دستگاه زمین شوی صنعتی
برخی سبک های اسکرابر صنعتی، پیاده سازی با بکار گیری سیستم های الکترونیکی در ساختار آن‌ها اجرا گرفته میباشد. هر یکسری که‌این دستگاه اسکرابر دارنده سیستم کاربری مدرنی می‌باشند، ولی در شکل بروز فساد به جهت سیستم های الکترونیکی غامض، ایرادات و مخارج هنگفت تعمیر و حفظ را به گروه اجبار می کنند. همینطور فعالیت کردن با اینگونه دستگاهی معمولا مستلزم تجربیات و مهارت استفاده کننده جهت بکارگیری آن بوده و به کار گیری اشتباه استفاده کننده از دستگاه موجب ارتقاء احتمال فساد اسکرابر صنعتی می شود. در مقابل زمین شوی صنعتی پیاده سازی گردیده بر شالوده سیستم های مکانیکی، از اقتدار و استحکام بیشتری منتفع بوده و ترازو فساد آنان بسیار کمتر است. بیسون صنعت  بعلاوه فعالیت کردن با این نوع از دستگاه های اسکرابر نیز بسیار معمولی خیس میباشد.
 
مساحت دور و اطراف
یک کدام از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در گزینش درست دستگاه زمین شوی صنعتی مساحت دور و بر آیتم شستشوی میباشد. هر چه اطراف پهناور خیس باشد، دستگاهی با همت و پهنای شستشوی فراتر  جهت ارتقا سرعت نظافت ما یحتاج میباشد. معمولا در اطراف های دارنده حجم بالا، به کارگیری از دستگاه های اسکرابر سرنشین دار به جهت توانمندی فراتر سفارش میشود.
 
تراکم گوشه و کنار
تراکم اطراف و مانع ها جانور در دور و اطراف نیز بسیار لبریز التفات میباشد. در صورتیکه تراکم در یک اطراف بالا باشد، به کارگیری از دستگاه های زمین شوی با بعدها تعالی سخت خواهد بود. همینطور سهولت حمل و نقل قابلیت و امکان حمل دستگاه اسکرابر صنعتی با بالابر یا این که سیستم های آسانسور نیز می بایست آیتم اعتنا قرار گیرد.
 
دسترسی به برق
تا قبل از این گفته شد که دستگاه های کابلی مستلزم اتصال مداوم به برق شهری می‌باشند، به همین عامل به کار گیری از اسکرابر ها یا این که زمین شوی های صنعتی صرفا در اطراف هایی با دسترسی آسوده به پریز برق، سفارش می شود. در مقابل در جای هایی با وسعت بالای تردد، به جهت نبود کابل و کاهش مخاطرات احتمالی به کار گیری از دستگاه های زمین شوی باتری دار پیشنهاد میشود.
 
سهولت نظافت دستگاه زمین شوی صنعتی
در بعضا از زمین شوی های صنعتی به جهت عدم قابلیت و امکان شستشو و تخلیه درست دستگاه، بخشی از آب آلوده در اتصالات و زوایا دستگاه بر مکان ما‌نده و در وقتگیر بازه خویش تبدیل به یک برهان نشر آلودگی می‌گردد. به همین استدلال در استاندارد بهداشتی HACCP، در دسترس بودن همه بخشها برای نظافت و قابلیت تخلیه بدون نقص مخازن آب به صورت ظریف نام برده میباشد و فقط دستگاه های اسکرابر صنعتی دارنده این مشخصه ها از نگاه بهداشتی بوسیله استاندارد HACCP پذیرش می گردند.
 
سطح بهداشت مایحتاج دور و بر
اگرچه محافظت بهداشت و پاکیزگی در همگی دور و بر ها اساسی میباشد، ولی در برخی فضا ها آلرژی های بهداشتی ویژه ای وجود داراست. به همین ادله درین دور و اطراف ها استاندارد های بهداشتی بالاتری مد لحاظ قرار می‌گیرد. دستگاه اسکرابر های صنعتی noBac یا این که زمین شوی صنعتی آنتی باکتریال به جهت تجهیز مخازن به مواد معدنی و ترکیبات انحصاری، موجب از میان بردن باکتری های گردآوری گردیده از دور و بر تا ترازو 99/99 % می‌شوند. براین اساس در فضا هایی همانند درمان‌گاه ها، به کار گیری از این نوع زمین شوی ها سنجیده است.