نحوه همت اسکرابر صنعتی
در اولین پروسه، آب تمیز از درون مخزن و بوسیله آب‌پاش بر روی سطح پاشیده می گردد. بعد، مایع شستشو و تمیزکننده نیز هم زمان با آن بر روی سطح ریخته می شود.
 
هم اکنون، دفعه برس‌هاست که عملیات شستشو را جاری ساختن بدهند. اما، بعضی دستگاه‌ها که اندازه کوچکی هم دارند؛ از یک برس برای شستشو استعمال می‌کنند. در مدل‌هایی که دو برس دارا هستند، برس‌ها در جهات مخالف یکدیگر می‌چرخند.
 
هم‌زمان با انجام این پروسه، موتور مکنده از طریق شلنگ مکش، آب آلوده حاصل از شستشو را به باطن مخزن دومی وارد می‌کند. بعد از آن، برس  خرید اسکرابر صنعتی منحصر خشک‌کن، سطح خیس را به طور کامل خشک می‌کند. در نتیجه، زمانی که اسکرابر صنعتی از روی یک سطح مشخص و معلوم عبور می‌کند، آن سطح هم تمیز و هم خشک گردیده‌است.
 
طریق کارایی اسکرابر صنعتی
نحوه عملکرد اسکرابر صنعتی
بها اسکرابر صنعتی
بها مدل صنعتی، برخلاف مدل‌های کوچک‌تر و غیرصنعتی، نسبتاً بیسون صنعت بالاست. قیمت‌گذاری مبنی بر این سه شاخص ایفا می شود:
 
نوع هدایت دستگاه
منبع تغذیه
برند دستگاه
به این ترتیب، طیف بها‌ها نسبتا متنوع است. بها اسکرابر سرنشین‌دار با یک برند خارجی، از قیمت اسکرابر دستی ایرانی حتما ارزان‌تر است. در واقع، بها اسکرابر ایرانی عموما از مدل‌های خارجی گران‌تر است.
 
ولی درباره ی کیفیت؛ بهتر است که شروع آن را تست کرده و بعد از آن خرید فرمایید. در بخش اعظمی از مواقع، کیفیت کار یک فرآورده ایرانی با جنس مشابه خارجی‌اش، تفاوت آنچنانی ندارد. ولی با این حالا؛ ارزش مدل خارجی گران‌تر از ایرانی است.
 
ارزش اسکرابر صنعتی
بها اسکرابر صنعتی
فایده‌گیری: خرید اسکرابر صنعتی؛ لازم یا ضروری؟!
زمین‌شوی صنعتی، چهار مزیت بسیار مهم دارااست، اول اینکه در مصرف آب بسیار صرفه‌جویی می‌کند. دوم آنکه، عملیات شستشو و خشک کردن سطوح را با سرعت بالایی انجام می‌دهد. مزیت آینده، به بالا بودن کیفیت کارش مربوط می باشد.
 
از سه مزیت قبلی که بگذریم، باید به عهده گرفت همان کاری را که این دستگاه به تنهایی جاری ساختن می دهد؛ استخدام چندین نیروی انسانی برای انجام آن مایحتاج می باشد. در بهره، به صورت کلی هزینه فعالیت را زیر می آورد.
 
پس پیشنهاد میشود که، شروع از حیث این مزیت‌ها موقعیت کاری خودتان را استیناف فرمائید. آن‌گاه، میتوانید برای خرید اسکرابر تصمیم‌گیری فرمایید.
 
خرید اسکرابر صنعتی؛ مورد نیاز یا ضروری؟!