به چه شکل بایستی مدل دستگاه مناسب جهت محیط را تعیین نمود؟

سوالی که اکثر مشتریان با آن مواجه میباشند این می‌باشد که کدام یک از این طیف بزرگ مناسب دور و بر آنها است. پاسخ بدین سوال بی آلایش میباشد، از آنجاییکه هرکدام از دستگاهها راندمان کاری متفاوتی دارند و مسلما آن تلاش جهت استعمال با صرفه در یک متراژ مشخصی را دارا هستند پس بهترین پارامتر جهت استیناف و انطباق مدل با دور و بر متراژ و مساحت مورد نظر و نیز راندمان کاری دستگاه میباشد.

به طوری که جهت یک فضای 2000 متری  خرید اسکرابر صنعتی باید دستگاهی را تعیین نمود که با توجه به بازه زمانی مجال کارکرد آن که به فراخور مدل باطری دار و یا برقی بودن آن متعدد است بتواند در این مجال با تمرکز به راندمان کاری آن که مساحت قابل شستشو در واحد مجال را مطرح میکند بتواند جوابگوی امر باشد.

بطور مثال در همین فضای 2000 متری در صورتیکه دستگاهی داشته باشیم که با یک بار شارژ توان کارکرد همیشگی به صورت دو ساعت پی درپی بیسون صنعت  را داشته باشید و راندمان دستگاه هم 1000 متر مربع در ساعت باشد بالطبع آیتم مناسبی جهت استعمال بوده و قادر است نظافت را با بالاترین سطح کیفی و نیز کمترین هزینه پرداختی ایفا دهد.
عامل ها مفید در قیمت دستگاه اسکرابر( زمین شوی )

یک کدام از مطالب اصلی راجع به طبقه‌بندی اسکرابرها قیمت آن‌ها میباشد از آنجایی که قیمت برگرفته از یک به چند پارامترها در امر تشکیل داد میباشد تلاش کردیم تا در‌این نوشته‌ی علمی بدین زمینه پرداخته تا بتوانیم انتخابی مناسب تر را برای مخاطبان رقم بزنیم .

بها اسکرابرها نشات گرفته از عواملی همچون کیفیت قطعات و نیز پارامترهای مثل مرزوبوم سازنده که شامل نرخ حقوق و دستمزد و روی هم رفته هزینه های سربار شرکتهای تولیدی میباشد.

به طور مثال هزینه مجموع شده بابت استخدام نیروی تولیدی در کشورهای در در حال حاضر توسعه و گسترش به هدایت از کشورهای پیشرفته که شامل کشورهای اروپایی و آمریکایی می شوند ذیل تر بوده و منجر کاهش ارزش مجموع شده می‌شود.

از دیگر پارامترهای انتخاب کننده در بها تک تک شده قطعات و اسباب استفاده شده بر روی دستگاه میباشد که مطلقا مرز و بوم تولیدکننده و کیفیت قطعات قیمت آن متعدد است.

به طور مثال هر دستگاه اسکرابر تشکیل شده از قطعاتی مثل موتورها، اجزای مکانیکی، اجزای الکتریکی و ... که آحاد این قطعات با دقت به کمپانی و مرزو بوم سازنده آن قیمت متفاوتی داشته و مطلقا آن تاثیر دو چندان بر تک تک شده آن دستگاه خواهند گذاشت.

جدا از این مطالب مورد بسیار مهمی که به صورت کلی شده یک جنس تأثیر دوچندان می گذارد منزلت کمپانی آفریننده و کلاً کیفیت برندسازی آن شرکت می‌باشد.

به گونه ای که کمپانی هایی که به نظر جایگاه در سطح دیگر رقبا در شرایط بهتری می باشند به صورت کلی قیمت بالاتری داشته و به عبارتی هزینه برند خود را روی هم رفته شده دستگاه ها لحاظ می کنند.

این مطالب سبب ساز شده تا دستگاه‌ها در چندین سطح قیمت ارائه شود که به فراخور بازار غرض و یارا مصرف کننده قابل به کارگیری بوده و طبقه بندی میشوند.

اسکرابر سرنشین دار یا (کفشوی خودرویی)

دسته آتی اسکرابر های با راننده یا به اصطلاح سرنشین دار می‌باشند که این با تعبیه صندلی بر روی دستگاه اپراتور روی آن نشسته و از دستگاه به کار گیری میکند که این تجهیزات مناسب اماکن گران قدر بوده و راندمان کاری بالایی دارا‌هستند.

در نصیب دیگر اسکرابر ها به دو تیم تک برسه و دو برسه تقسیم می‌شوند که همانطور که پیداست دستگاههای تک برسه از یک برس و دو برس ها از دو برس کنار هم جهت شستشوی زمین به کارگیری میکنند.
8-البته چرا باید از دو برس به جای یک برس بهره مند شد؟

از آنجاییکه مدل دستگاهها هر چه که بالاتر میرود پهنای شستشوی بیشتری دارند، از یک قطر بالاتر قابلیت به کار گیری از یک برس به دلیل گشتاور برس و تشکیل داد نیروی گریزو فرار از مرکز وجود نخواهد داشت و به همین عامل به جای استفاده از یک برس با قطر 100 سانتی متر از دو برس 50 سانتی متری در کنار یکدیگر به کار گیری میکنند.

ولی در نقطه پایان اسکرابر ها به حیث نیروی رانش دستگاه به دو گروه رانش مکانیکی و رانش موتوری تقسیم می‌شوند به نحوی که دستگاههای کوچک از موتور های رانش فایده نمیبرند امام چرخش بس برروی زمین خود ساخت و ساز نیروی محرکه کرده و دستگاه را به جلو می راند ولی هرچه که مدل دستگاه بالاتر میرود طبعاً دستگاه سنگین تر و این پروسه رانش به مشقت صورت میپذیرد از این رو برای این دستگاهها موتوری تحت عنوان موتور رانش جهت ساخت نیروی محرکه قرار میگیرد.

در پایان یکی مهم ترین پارامترهای طبقه بندی کفشوی ها حجم مخزن آب و حتما آن عرض شستشو و راندمان کاری هست. از آنجاییکه هر کدام از این دستگاهها جهت استعمال در یک فضا با مختصات پیش فرض طراحی گردیده اند به فراخور آن خصوصیات فنی پاسخگوی آن نوع نیاز هم بروی دستگاه پیش بینی گردیده‌است.

بطور مثال؛ دستگاههای کوچک با حجم مخزن آب پایین، عرض شستشو کم، راندمان تحت و ابعاد جمع و جور جهت استفاده در دور و اطراف های کوچک طراحی شدهاند هرچه دستگاهها بزرگتر میشنود مخازن آب بزرگتر، پهنای شستشوی بیشتر و در نهایت راندمان کاری آن افزایش پیدا میکند.
9-کاربردهای دستگاه اسکرابر (کفشوی صنعتی)

اسکرابرها به جهت سیستم کاری ای که دارا هستند مصارف گوناگونی خواهند داشت یکی از شایع ترین کاربردهای این دستگاهها استعمال جهت شستشوی زمین میباشد که در مصارف گوناگون و بعدها کاری مختلف به عنوان یک ماشین مکانیزه جهت شستشوی باصرفه محیط استعمال میشوند امام این دستگاهها کاربردهای دیگری نیز دارند.

از مهم‌ترین کاربردهای ثانویه اسکرابر ها میتوان به استفاده به عنوان یک دستگاه کف ساب اشاره کرد.

با تمرکز به قابلیت و امکان استعمال از اشکال برسها برروی این دستگاه با قابلیت به کارگیری از برسه ای متاع دشوار و بر روی سطوحی مثل سطح های سیمانی میتوان انتظار لایه برداری و نیز کف سابی سطح را از این دستگاه داشت به نحوی که کل جرم انباشته برروی سطح از آن جداگانه شده و سطح نوسازی میگردد.

یکی‌از سایر از کاربردهای اسکرابر ها به کارگیری به عنوان یک دستگاه پولیشر میباشد به گونه ای که با بده بستان برس و به کار گیری از برس های پولیش و یا پدال های مربوطه از این دستگاه به عنوان یک دستگاه پولیش استفاده کرد.

و در نقطه پایان استفاده از گونه های مواد ضدعفونی کننده، خوش رایحه کننده و دیگر از این دستگاه به عنوان یک ماشین مکانیزه جهت ضدعفونی و یا خوشبو کننده دور و اطراف به کار گرفت.
10-مصارف دستگاه اسکرابر
امروزه با تمرکز به شرایط اقتصادی فقیه و نیز نیاز مبرم دنیا به تجهیزات مکانیکی نظافت بیشتر مصرف کنندگان رو به استعمال از دستگاه های ارزان تر آورده و دستگاه ‌های با سطح قیمتی ذیل تر از اقبال بیشتری بهره مند گردیده اند.
بطور کلی مصارف این دستگاهها بسیار تبارک بوده و قابلیت و امکان استعمال در همه سطح ها مصرفی را دارا هستند به طوری که از یک مقاله یک‌سری ده متری یک دکتر معالج گرفته(مغازه ها،رستوران ها،کلینیک،و غیره..) تا یک فضای یک سری ده هزار متری همگی و کلیه میتوانند از این تجهیزات جهت شستشو و نظافت مکانیزه فایده ببرند.بطور کلی میتوان بیان کرد این دستگاهها را میتوان در اماکنی مثل بیمارستانها، سازمانها، ادارات، کارخانجات، صنایع، اماکن تجاری، اماکن زیارتی و ... استفاده نمود که کارکرد هرکدام به فراخور نوع نیاز و طرز مصرف متعدد می‌باشد.
11-چگونه باید مدل دستگاه مناسب جهت فضا را تعیین نمود؟

سوالی که اکثر مشتریان با آن مواجه هستند این میباشد که کدام یک از این طیف پهناور مناسب فضا آن‌ها میباشد. پاسخ بدین سوال معمولی می باشد، از آنجاییکه هریک از دستگاهها راندمان کاری متفاوتی دارا‌هستند و قطعا آن کارایی جهت استعمال بهینه در یک متراژ مشخصی را دارا‌هستند پس بهترین پارامتر جهت بازرسی و انطباق مدل با فضا متراژ و مساحت مورد نظر و نیز راندمان کاری دستگاه میباشد.

به نحوی که جهت یک فضای 2000 متری باید دستگاهی را انتخاب نمود که با دقت به مقطع مجال کارکرد آن که به فراخور مدل باطری دار و یا برقی بودن آن متعدد است بتواند در این زمان با تمرکز به راندمان کاری آن که مساحت قابل شستشو در واحد زمان را مطرح میکند بتواند جوابگوی امر باشد.

بطور مثال در همین فضای 2000 متری اگر دستگاهی داشته باشیم که با یک بار شارژ اقتدار کارکرد مستمر به صورت دو ساعت متوالی را داشته باشید و راندمان دستگاه هم 1000 متر مربع در ساعت باشد بالطبع گزینه مناسبی جهت استفاده بوده و میتواند نظافت را با بالاترین سطح کیفی و نیز کمترین هزینه پرداختی انجام دهد.
عامل ها مفید در قیمت دستگاه اسکرابر( زمین شوی )

یکی‌از مطالب مهم در قضیه طبقه‌بندی اسکرابرها ارزش آن ها میباشد از آنجایی که قیمت برگرفته از یک به چند پارامترها در موضوع ایجاد کرد است همت کردیم تا درین نوشته‌علمی به‌این زمینه پرداخته تا بتوانیم انتخابی مناسب تر را برای مخاطبان رقم بزنیم .

قیمت اسکرابرها نشات گرفته از عواملی همچون کیفیت قطعات و نیز پارامترهای مثل مملکت سازنده که مشتمل بر نرخ دستمزد و جمعاًَ هزینه های سربار موسسه ها تولیدی است.

به طور مثال هزینه مجموع شده بابت استخدام نیروی تولیدی در کشورهای در اکنون پیشرفت به هدایت از کشورهای پیشرفته که شامل کشورهای اروپایی و آمریکایی می‌شوند زیر تر بوده و منجر کاهش بها تک تک شده میگردد.

از دیگر پارامترهای گزینش کننده در ارزش تک تک شده قطعات و اسباب مصرف شده بر روی دستگاه میباشد که مطلقا مرز و بوم تولید کننده و کیفیت قطعات ارزش آن متفاوت میباشد.

به طور مثال هر دستگاه اسکرابر درست شده از قطعاتی مثل موتورها، اجزای مکانیکی، اجزای الکتریکی و ... که مجموع این قطعات با تمرکز به کمپانی و کشور تولید کننده آن ارزش متفاوتی داشته و حتما آن تاثیر دو چندان بر تک تک شده آن دستگاه خواهند گذاشت.

مستقل از این مطالب مورد بسیار مهمی که کلاً شده یک کالا تأثیر دوچندان می‌گذارد رده کمپانی آفریننده و جمعاًَ کیفیت برندسازی آن شرکت میباشد.

به گونه ای که کمپانی هایی که به لحاظ رده در سطح دیگر رقبا در وضعیت بهتری هستند به صورت کلی ارزش بالاتری داشته و به عبارتی هزینه برند خود را به صورت کلی شده دستگاه ها لحاظ می کنند.

این مطالب باعث شده تا دستگاه‌ها در یک سری سطح بها ارائه گردد که به فراخور بازار هدف و یارا مصرف کننده قابل به کار گیری بوده و طبقه بندی می گردند.

امروزه با تمرکز به حالت اقتصادی فقید و نیز نیاز مبرم فقیه به تجهیزات مکانیکی نظافت بیشتر مصرف کنندگان رو به به کارگیری از دستگاه های ارزان تر آورده و دستگاه ‌های با سطح قیمتی پایین تر از اقبال بیشتری برخوردار گردیده اند.