فرمان نظافت و شستشو در تمامی فضا های صنعتی، تجاری و مذهبی آیتم توجه میباشد. براین اساس همه فضا ها دارای یک یا  نیروی خدماتی و یک شیوه نظافتی می‌باشند. طرق دستی شستشو معمولا سرعت پایینی داشته و کیفیت مطلوبی ارائه نمی دهد. در اماکن مذهبی بدلیل مراجعه زیاد افراد، صحن ها و فضا بیرونی مبتلا آلودگی هایی شده و نیازمند شستشوی منظم می باشد. اسکرابر صنعتی با سود مندی از مزایای متفاوت نسبت به شیوه های دستی، شغل شستشوی این سطوح را شل و ول نموده است. این کفشوی، از سامانه پاشش آب و برس زنی سطح بهره برده و در مدل های دستیخرید اسکرابر صنعتی  و خودرووی ایجاد کرد می شود.
مزایای کفشوی خودرویی
کفشوی خودرویی دارای مخازن آب تبارک و پهنای نظافت عریضی بوده و به خیر از پس نظافت فضا های بزرگ بر می‌آید. مخازن آب بزرگ همچنین استفاده کننده را از مالامال و خالی نمودن مجدد آنان بی نیاز نموده و در سرعت بخشی به عملیات شستشو تاثیر بسزایی دارااست. اسکرابر خودرویی به سادگی بوسیله استفاده کننده در اختیار گرفتن شده بطوریکه کاربر در حین نظافت معدود ترین زحمت را دچار می‌شود. توان مانور بالا و به دور زدن در یک فضای نادر از دیگر مزایای کفشوی خودرویی است. کفشوی خودرویی بوسیله باتری تغذیه شده و بدین ترتیب اپراتور در شستشوی گوشه و کنار های گران قدر مانند اماکن مذهبی و تجاری به مشکلی بر نمی‌خورد.
اسکرابر صنعتی مناسب برای شستشوی اماکن مذهبی
صحن ها و محیط های بیرونی اماکن مذهبی، برای شستشوی خود از اسکرابر های دستی و خودرویی استفاده می نمایند. دور و بر های کوچک با اسکرابر های دستی قابل شستشو میباشند. ولی اکثر اماکن مذهبی مانند امام زاده ها و بقعه ها دارای وسعت بالایی بوده و نیازمند اسکرابر های خودرویی می‌باشند. برای تعیین مدل مناسب از فی مابین اسکرابر های خودرویی، پیش گویی معیار شارژدهی باتری، وسعت دور و بر و کارآیی دستگاه دارای اهمیت می باشد.