کفسابی ، یکی مراحل‌های بی سابقه برای یک ساختمان بشمار می آید. از این منظر، به شغل بردن دستگاه سنگسابی برای آن بسیار اساسی و نفیس میباشد. عملیات سنگسابی، با اعتنا به ترازو ناهمواری‌های مو جود در نمای ساختمان، صورت استاندارد و قابل توجهی را به خویش می گیرد. از این حیث، عملیات نماشویی صحیح برای سنگسابی، سطح‌های ناهموار نما نیز برطرف می گردد.

حتی درزگیری‌های صحیح و مطلوبی نیز بر روی آنان تولید می گردد. کفسابی ، برای بالا بردن ارتفاع قدمت و دوام ساختمان میباشد. سنگسابی مهمترین نصیب از نظافت ساختمان میباشد خرید اسکرابر صنعتی یکی‌از فاکتور‌های دیگر برای کفسابی ، نظافت آن میباشد. کلیه ایجاد کرد‌های تجاری و مسکونی بایستی نسبت به منزه بودن نمای ساختمان، توجه متعددی دارا هستند. اما بیشتر منازل مسکونی، به جهت بدور بودن آن ها از سطح شهر و توجه نداشتن به معیار تمیزی نمای خویش، نسبت به پاک کردن آن سختکوش نیستند. در هر شکل، برای تشکیل داد تجاری، جاری ساختن دادن عملیات کفسابی برای ساختمان صورت میگیرد.

اجرا دادن مرحله شستشو برای نمای ساختمان، صرفا برای اعمال یک پروسه لاکچری و تجملاتی وجود ندارد. بلکه این فعالیت، برای جاری ساختن دادن کارها نظافتی بسیار اصلی میباشد. هزینه‌هایی که برای لیست ارزش شستشو نمای ساختمان؛ با تکنیک و نحوه‌های متفاوتی ایفا می‌گردد. ولی سنگسابی، بعداز اجرا دادن ترمیم‌های مایحتاج برای ساختمان اعمال می‌گردد.
پیش از فرآیند‌های ترمیم، فعالیت شستشو برای نما، کارساز وجود ندارد و خطاها متعددی را برای نمای ساختمان به وجود می آورد. در هر شکل، کفسابی برای ساختمان، می بایست سوای هیچ نوع فساد برای سنگ و نمای ساختمان صورت بپذیرد.
اشکال مختلفی از سنگ که در ساختمان که فرآیند سنگسابی بر روی آن اعمال می شود مشتمل بر مفاد تحت میباشد:
نمای شیشه‌ای
نمای کامپوزیت
رنگ
آستر
نمای سرامیک
نمای کاشی
آجری
نمای سنگ
بدین ترتیب کلیه متریال‌های کاربردی برای نوع سنگ کاربردی در نمای ساختمان و پروسه شستشو آن بسیار مختلف و اصلی میباشد.  بیسون صنعت اما این نکته نسبت به شستشو نمای ساختمان، که بتوان نوع سنگ را نسبت به مواد شستشو کاربردی آن در لحاظ داشت. مواد شستشو اثر بسیار متعددی بر روی منزه شدن سنگ، در نمای ساختمان دارا هستند.