در واقع زمانیکه مخزن آب اسکرابر را شارژ می نماییم بنا به تهیه و تنظیم اپراتور آب بر روی برس دستگاه سرازیر می شود. لذا برس دستگاه بوسیله نیروی حمایت شده به وسیله خرید اسکرابر صنعتی الکتروموتور چرخش برس، می چرخد و سطح صاف را توسط آب و ماده شوینده آیتم شستشوی شرکتی قرار می دهد. اینک بایستی پسماند ناشی از شستن برس بوسیله سامانه خشک کنی عده گیرد. سامانه خشک کنی از سه نصیب تشکیل‌شده هست: مخزن آب آلوده (مخزن ریکاوری)، تی دستگاه (اسکویجی) و در نهایت موتور مکش (موتور وکیوم). پسماند ناشی از شستشو توسط تی با کناره لاستیکی توده و بعد به وسیله موتور مکش که به تی دستگاه متصل می‌باشد، سبب ساز انتقال مواد پسماند به سمت مخزن آب آلوده و کثیف میگردد. در واقع دستگاه اسکرابر با اجزای تولید کننده خود عملیات شستن و خشک کردن هم‌زمان را در سطح صاف اعمال می‌دهد.

 

ماشین زمین شور شرکتی را از چه برندی انتخاب نماییم؟

بعداز شعور تعریف و تمجید ماشین زمین شور و کاربرد و التزام استفاده از این ماشین شستشوی زمین، می بایست درپی ارائه جواب در راستای تهیه بهترین برند دستگاه زمین شوی باشیم. در شرایطی‌که بخواهیم انتخاب صحت بین تمامی برندها و مدل های گوناگون ماشین شستشوگر زمین داشته باشیم، استارت باید با تنوع و تقسیم بندی دستگاه اسکرابر شرکتی آشنا شویم. بعداز این آشنایی قادر خواهیم بود بهترین و کاربردی بیسون صنعت ترین دستگاه زمین شور شرکتی را از هر برندی که تصمیم گرفتیم تهیه نماییم.

ماشین زمین شور یک کفشوی شرکتی حرفه‌ای

اشکال اسکرابر

زمین شوی شرکتی مبنی بر چند مولفه ها مورد تقسیم بندی قرار می گیرند لذا در قسمت زیر به بازرسی این مولفه های کاربردی و ساختاری می‌پردازیم.

- تقسیم بندی کف شوی شرکتی مطابق هدایت پذیری و کاربری به کارگیری

دستگاه کف شوی شرکتی مبتنی بر هدایت پذیری به دو دسته کف شوی دستی و کف شوی خودرویی تقسیم میگردند. همانطورکه از نام این دو گروه مشخص هست اسکرابر دستی به نوعی از کف شوی شرکتی گفته میشود که اپراتور پشت دستگاه جنبش می نماید و هم‌زمان دستگاه اسکرابر دستی را آیتم هدایت قرار می دهد.