در این مخزن آب کثیف و پساب نتیجه ها از شستشوی سطح عده می گردد . این مخزن در بالای مخزن آب منزه قرار گرفته می‌باشد و دارای سطل زباله جهت جمع ذرات بیسون صنعت زباله آب آلوده عده شده است . همچنین این مخزن دارا یک شناور هست که در مواقع لازم مکش دستگاه را جدا میکند تا از ورود آب به موتور دستگاه دوری شود .

 

سیستم مکش :

بعد از انجام شستشوی کف توسط برسها ،سیستم مکش وظیفه عده پساب آلوده و کثیف ما‌نده و خشک کردن سطح را برعهده دارااست. این سیستم در حقیقت یک جارو برقی صنعتی با مکش زیاد می‌باشد که متصل به تی عقب دستگاه اسکرابر ( تی اسکوییچی ) می باشد ، تی اسکوئیچی در این سیستم به وسیله یک شیلنگ آلودگی را به مخزن آب آلوده منتقل کرده و سطح را کاملاً خشک می نماید.

 

لوله تخلیه:

تخلیه آب آلوده و کثیف خرید اسکرابر صنعتی از مخزن بوسیله لوله ای که در نصیب پشت دستگاه قرار گرفته هست صورت می پذیرد.

 

بازرسی امکانات و اجزای تشکیل دهنده زمین شوی صنعتی دستی

پیشنهاد ما برای صرفه جویی در وقت و هزینه و بالا بردن کیفیت عملیات نظافت صنعتی به کار گیری اسکرابر صنعتی آنا میباشد .

 

اشکال دستگاه اسکرابر صنعتی چیست :

هر چند اساس شغل دستگاه اسکرابر صنعتی مشابه می‌باشد، با این هم اکنون این کف شوی و زمین شوی صنعتی به مدل های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. تفاوت عمده دستگاه اسکرابر صنعتی در طرز هدایت، منبع تغذیه و برخورداری یا عدم برخورداری از موتور جلوبرنده می باشد. این عامل ها تاثیر مستقیمی بر قیمت دستگاه اسکرابر و زمین شوی و کف شوی صنعتی دارد .

 

انواع دستگاه اسکرابر از لحاظ هدایت :

دستگاه های اسکرابر از نظر وسعت سطحی که قرار می‌باشد در آن بکار گرفته شود و همچنین به تبع آن ترازو مخازن دستگاه کاربردی به دو نوع : دستگاه اسکرابر با هدایت دستی ( کف شوی و زمین شوی صنعتی دستی ) و دستگاه اسکرابر با هدایت ماشینی (اسکرابر سرنشین دار) تقسیم بندی می گردند .

 

زمین شوی صنعتی دستی :

برای نظافت و شستشوی سطوح با وسعت کوچک مانند راهروها و کف سالن ها از دستگاه اسکرابر دستی استفاده می‌شود . در‌این مدل اسکرابر ، کاربر با قرار گرفتن پشت دستگاه و با تصاحب کردن دسته هدایتی ، دستگاه را به جنبش در میاورد و دستگاه با بهره گیری از نیروی وارده مخاطب و همچنین نیروی حاصل از چرخش برس به سمت جلو حرکت کرده و با مکانیزم خود شروع به شستن و پاک کردن سطح می نماید .