خصوصیت های اسکرابر دستی باتری دار چیست؟

اسکرابر های دستی یکی‌از اشکال زمین شوی های صنعتی می باشند. دستگاه های کف شوی دستی به مراد نظافت راهروها و مسیر های باریک بیسون صنعت سطح ها مسطح حتی با حضور سختی ها بسیار مطلوب می‌باشند. زمین شوی های دستی به انگیزه داشتن بعد ها کم، وزن ذیل، دسته های تاشو، باتری شارژر داخلی و جا به جایی راحت مطلوب به کارگیری در اطراف های مالامال تراکم گشته اند. دستگاه های کف شوی صنعتی دستی دارنده اقتدار مانور بسیار بالایی دارا‌هستند. که قابلیت و امکان شستشو و نظافت گوشه های دیواره ها را دارا هستند. در اسک

 

 

 

رابر های دستی، تیغه لاستیکی و مکش دستگاه در پشت برس جای دارد و آب و آلودگی را بطور بدون نقص از سطح های تمیز می نماید. این دستگاه از باتری های نوع ژل فایده می‌برد که نیاز تعمیر و محافظت باتری را برطرف میکند و کاهش مخارج حفظ دستگاه را به یار داراست. دستگاه خرید اسکرابر صنعتی باطری دار با هدایت دستی، امکان کارکرد تا ۲ ساعت به صورت مداوم را در هر توشه شارژ کامل دارا‌هستند. به کارگیری از اسکرابر های صنعتی ارتقا چگونگی شستشو را نسبت به طریق های سابق در بر دارد و ضمن ارتقا عملکرد و چگونگی، بهره وری و بازده یک سری برابری نسبت به نیروی انسانی دارد.

 

یکی‌از شایسته ترین گونه های دستگاه اسکرابر دستی اهل ایران که برای شغل شستشوی مداوم سطح های خرد و میانگین با هر نوع کفپوشی بسیار مطلوب و کارآمد می باشد، دستگاه اسکرابر اهل ایران ۵۵K40 میباشد که امکان شستشوی و پوشش دهی تئوری آن ۲۲۰۰ متر مربع و تلاش عملی ۱۱۰۰ متر مربع می‌باشد که آرم دهنده تلاش عالی دستگاه زمین شوی صنعتی با دقت به بعدها و گنجایش آن میباشد.