به طبع پیشنهاد میکنیم پیش از خرید دستگاه اسکرابر برای نظافت زمین تنیس، در باب اشکال برس های آن اطلاعاتی حصول فرمائید. برس ها نقش مهمی در بازدهی دستگاه های اسکرابر دارا‌هستند. در‌حالتی که زمین تنیس شما از بتن یا این که آسفالت درست شده عالی میباشد برسی با ضریب مشقت بیشتر گزینش فرمائید.
در صورتی‌که از آکریلیک و پوشش های قابل انعطاف خیس میباشد، میتوانید از برس هایی قابل انعطاف خیس به کار گیری فرمایید که سطح زمین تنیس زخم نبیند.
برس ها بعدها متفاوتی هم دارا هستند. می‌توانید برای صرفه جویی در طول و هزینه از برس هایی با بعد ها بزرگتر استعمال نمایید.

کابلی یا این که شارژی بودن اسکرابر
اسکرابرهای برقی دارنده کابل های بلندی می باشند که بایستی به پریز برق متصل گردد. این گزینه منجر میگردد بدلیل عدم دسترسی به پریز برق، در برخی زمین های تنیس سرباز استعمال از این دستگاه ها قابلیت و امکان پذیر نباشد. به کار گیری از خرید اسکرابر صنعتی شارژی در زمین های سرباز میتواند آیتم قابل قبولی باشد. این نوع از زمین شوی های صنعتی با یکبار شارژ می‌توانند تا یک سری ساعت فعالیت نمایند.
معمولا در زمین های سرپوشیده از اسکرابر کابلی و در زمین های سرباز از اسکرابر شارژی یا این که باتری دار به کارگیری می‌شود.
اسکرابر دستی یا این که اسکرابر سرنشین دار
چنانچه قرار میباشد در گوشه و کنار بزرگی از این دستگاه ها استعمال فرمائید، می بایست اسکرابر راز نشین دار  خریداری نمائید. این سبک از اسکرابرها نسبت به اسکرابرهای دستی سرعت و توان بیشتری در مشت شما می‌گذارند. ولی مخارج این دستگاه نسبت به سبک های دستی بسیار بیشتر میباشد.
پس در شرایطی‌که مسئولیت نظافت کردن تعدادی زمین تنیس را دارید، اسکرابر خودرویی مورد قابل قبولی برای شما خواهد بود.