سهولت کاربری مدام با عنصر مجال و هزینه مصرفی برای خرید امکانات گره خورده میباشد. به حساب آوردن برگشت سرمایه برای هر خریدی مدام عاقلانه میباشد. از جمله، شاید از خویش بپرسید: “آیا نباید صرفا با یک کمپانی نظافتی تفاهم نامه ببندم؟” بخش اعظمی از صاحبان بیزنس از این آیتم استعمال می‌نمایند، چون بها اول آن تحت‌خیس میباشد. در اینجا یک سری فاکتور وجود داراست که می بایست هنگام به حساب آوردن اینکه آیا امکانات نظافت صنعتی خرید نیکی برای رفع نیازهای پاک کردن تجارت شما می‌باشند، در لحاظ بگیرید:
بعضی از سبک های اسکرابر میتوانند تا ۲۶۰۰۰ فوت مربع را در ساعت شستشو دهند. همینطور یک سوییپر و اسکرابر به طور ترکیبی می تواند تا ۶۷۰۰۰ فوت مربع در ساعت را پوشش دهد. خرید اسکرابر صنعتی  برای اینکه مقیاس ظریف‌تری داشته باشیم، فردی که از یک تی و سطل استعمال می‌نماید تنها قادر است حدود ۴۰۰۰ فوت مربع در ساعت نظافت نماید. بدین ترتیب در شرایطی که فضای بزرگی را می بایست نظافت فرمایید، سرمایه‌گذاری بر روی این امکانات به‌سرعت هزینه نخستین خویش را گشوده می‌گرداند.
در حالتی‌که در حیث نگیرید که روزمره یکسری نفر در گوشه و کنار شما رفت و آمد می‌نمایند فضای شما خیلی سریع آلوده و کثیف و کثیف میشود و نیاز به نظافت کردن آن بیشتراز یک توشه در روز دارید. هر چه بیشتر ناچار گردید کف را پاک نمائید، فرصت و پول بیشتری برای هر به دور پاک کردن صرف می کنید. به این ترتیب با سپرده گذاری در امکانات نظافت صنعتی و کاهش مجال، هر به دور نظافت را تا حد قابلیت سریع و کارآمد میکنید. درصورتی که حیطه‌ای که سطح ها نظافتی شما در آن جای دارد به شدت در معرض گرد و غبار و آلودگی میباشد، پاک کردن دستی آن به عمل بسیار بیشتری نیاز دارااست. یک سوییپر یا این که اسکرابر صنعتی خیر صرفا شما‌را از اجرای شغل با بالاترین استاندارد چگونگی ممکن مطمئن می‌سازد، بلکه کارگر شما‌را از فعالیت مازاد و فعالیت فشرده نظافت کردن با دست نجات میدهد.
 
فضا‌های قابل نظافت با اشکال سوییپر دستی و سرنشین دار
یک سوییپر سرنشین دار ابزاری برای رئیس نظافت فضاهای گشوده و والا میباشد. به این ترتیب در شرایطی که یک سالن ورزشی، راءس همایش یا این که سوله دارید، این دستگاه مهمترین و شایسته ترین گزینش میباشد و اپراتور قادر است در کسری از وقتی که یک نفر با سطل و تی دور و اطراف را نظافت می‌نماید، تمامی عملیات تمیزکاری را به نقطه نهایی پیروزشود. ولی برای نظافت راهروها و در ذیل و گوشه و کنار مانع ها شایسته ترین کاربری را سوییپر دستی به خویش تخصیص میدهد. رستوران‌ها و مریض خانه‌ها اکثر زمان ها این ابزار را انتخابی برای نظافت کردن زمین میدانند چون از نقاط خرد و برخی صعب العبور بخش اعظمی مانند اتاق‌های خرد و راهروهای نادر پهنا و پشت سر هم تشکیل شده‌اند.