منزه نگه داشتن سطح های کف مغازه صرفا یک قسمت کوچکی از اقداماتی میباشد که در روز های نامرتب نقطه نهایی هفته یا این که تعطیلات بایستی صورت بپذیرد. البته این اقدامات التفات بالایی داشته و اثر شگرفی در جلب رضایت مشتریان دارااست. در واقع نظافت و شستشوی سطح های کف با امکانات نظافتی، ظواهر قشنگ و تمیزی را برای دکان به ارمغان آورده و در سود گرایش مشتریان برای خرید و مراجعه دوباره را ارتقا میدهد. به خواسته محافظت زیبایی و تمیزی دکان ها در روز های پایان هفته یا این که تعطیلات دقت به یک‌سری نکته لزوم دارااست. به جهت حجم بالای اکثر زمان ها مغازه ها و مرکز ها تجاری و بایستگی نظافت روزمره آن‌ها امکانات دستی نیاز این مرکزها را برآورده نمی نماید. به این ترتیب امکانات نظافتی مکانیزه مانند خرید اسکرابر صنعتی یا این که کفشوی برای کوشش خوب و فیض قسمت بودن پروسه نظافت به مکان امکانات دستی به کارگیری می گردند. اسکرابر ها با برس زنی سطح آنرا منزه و آن گاه با تی مکش کم آب می کنند. این امکانات نظافتی بخصوص در طول در حدود روز های پایان هفته و تعطیلات عملیات نظافت را تسریع میبخشند. طراحی برنامه، پیشگیری و تعمیر و مراقبت مثلا اقدامات اصلی میباشد که در جهت نظافت اصولی دکان در پایان هفته یا این که تعطیلات گزینه اعتنا میباشد.

 
طرح ریزی
با وصال تعطیلات اشخاص تلاش می نمایند تا وقت خویش را با دوستان و آشنایان خویش بگذرانند و از شغل خبری وجود ندارد. البته مرکز ها خرید و دکان ها بطور ویژه خیس برای این روزها فراهم می‌شوند. طراحی برنامه ظریف برای رئیس این ایام حائز اهمیت متعددی است. نظافت کلی فضا با بکارگیری موقت نیروی خدماتی یا این که تنظیم امکانات نظافتی در‌این تایم ها گزینه اعتنا میباشد.
 
تعمیر و مراقبت
اسکرابر صنعتی در طی تعطیلات انتها هفته دوران فرصت بیشتری استعمال میشود. براین اساس مطلقا بایستی کارها عیب یابی و بازبینی قسمت های متفاوت اسکرابر پیش از وصال بدین روز ها شکل گیرد. برای اینکار یک اپلیکیشن تعمیر و حفظ تهیه و تنظیم فرمایید تا مشکلی در پایان هفته بوجود نیاید.