به عبارتی‌سیرتکامل که پیش‌خیس گفتیم، جاروبرقی سطلی و یا این که صنعتی مختص مرکزها اقامتی ساخته شده میباشد و صدای یه خرده داراست. برهان آن، این میباشد که نباید در هتل آلودگی صوتی ساخت‌و‌ساز گردد و هیچ‌سیرتکامل مزاحمتی برای مسافران به وجود آید؛ به همین برهان در هنگام خرید آن، بایستی به‌این نکته توجه فرمائید که آلودگی صوتی جاروبرقی بایستی نادر‌خیس از ۶۰ دسی‌بل باشد.

از سایر مشخصه‌های جاروبرقی صنعتی، می‌اقتدار به حمل و نقل آسوده آن اشاره نمود. ‌‌‌‌به نحوی که با داشتن چرخ بتوان آن را در قسمت‌های متعدد هتل جابه‌جا کرد. این فرمان سبب ساز می شود تا نیروی کار هتل به سادگی بتوانند عمل خویش را اعمال دهند؛ همینطور اعتنا داشته باشید که وزن جاروبرقی نیز نباید زیاد باشد؛ چون در حمل و نقل آن اثر میگذارد.
بعضی از جاروبرقی‌ها تک موتوره و برخی دیگر دوموتوره پیاده سازی میگردند که مورد نیاز میباشد بسته به حالت آن را خریداری فرمایید. در غایت به خاطر داشته باشید که یک جاروبرقی صنعتی بایستی جلوه زیبایی داشته باشد و پیاده سازی آن شیک باشد.

جاروبرقی سطلی اهل ایران
امروزه جاروبرقی صنعتی هتلی از نوع سطلی، در جمهوری اسلامی ایران هم ساخت و ساز میگردد و به جهت بها مطلوب گزینه استعمال قرار می گیرد. این نوع جاروبرقی نوعی سطل (مخزن) گرانقدر داراست که مشابه به مثال‌های فرنگی پیاده سازی گردیده است و توان بالایی دارااست. همینطور به جهت دوام بالا تا زمان‌های وقت گیر عمل می‌نماید خرید اسکرابر صنعتی  و احتمال فساد یه خرده دارا‌هستند؛ به طوری که تا سال‌ها می‌اقتدار از آن بهره مند شد. جاروبرقی سطلی در کشور‌ایران در برندهای مختلف ساخت‌و‌ساز می شود و شما بسته به دارایی‌ خویش حق گزینش متعددی دارید.
از سایر خصوصیت‌های جاروبرقی سطلی اهل ایران می‌قدرت به تنوع در رنگ اشاره نمود. به طوری که در رنگ‌های سپید، مشکی، زرد رنگ و نقره‌ای ساخت‌و‌ساز میشوند؛ همینطور در گنجایش و سرعت نیز تنوع دارا‌هستند که بسته به حجم گوشه و کنار به کارگیری می شوند و با خصوصیت‌های مختلفی پیاده سازی می شوند؛ همینطور بسته به سبک ارزش، آنها نیز متعدد میباشد. به خاطر داشته باشید که جاروبرقی را متناسب با دور و اطراف کاری و نوع آشغال تعیین فرمایید.