دستگاه زمین شور بر طبق روش هدایت به دو گروه دستی و خودرویی تقسیم بندی می‌گردد:
 
1- اسکرابر دستی چیست؟
کاربر کف شوی صنعتی و اسکرابر دستی همزمان با جنبش خود به زمین شوی صنعتی نیرو وارد کرده و آن را به سمت جلو هدایت می کند. کفشور صنعتی کوچک و معدل به‌این طریق جنبش می‌نمایند و جهت استفاده در نزدیکی های دارای وسعت معدود یا معدل و یا دور و بر هایی با تراکم بالا همانند کلاس های درس در مرکز ها آموزشی یا رستوران ها به فعالیت می روند. ولی ممکن میباشد از مدل های دستی در کنار مدل های بزرگتر برای تکمیل فرآیند شستشوی سطح های کف در فضاهای بزرگ و جاری ساختن عملیات در راهروهای نادر عرض و .. استعمال شود.
 
اسکرابر دستی باطری دار
 
تفاوت بعد ها کفشوی صنعتی به تفاوت حجم مخزن و پهنای شستشوی آنان باز می گردد. در نمونه‌های دستی نیروی جلوبرنده کفشوی صنعتی از دو شیوه تأمین می‌شود که عبارت‌اند از نیروی وارد از سوی استفاده کننده به دستگاه کف شور صنعتی و نیروی جلوبرنده حاصل از چرخش برس ها. در بعضی از انواع زمین شوی صنعتی یک موتور جلو غالب اتومات نیز به دستگاه زمین شور اضافه می شود که بخش عمده انرژی مایحتاج برای تکان دستگاه کف شور صنعتی را تأمین می نماید در چنین شرایطی واحد سنجش مصرف انرژی به وسیله کاربر برای هدایت دستگاه زمین شور به دست کم کاهش یافته و استفاده کننده شم خستگی کمتری هنگام کار با زمین شوی صنعتی خواهد نمود. از ویژگی های اصلی جهت خرید اسکرابر فرنام، بعدها کوچک و منسجم می‌باشد که باعث شده تا دستگاه زمین شور با استعمال از خودرو جابجا خواهد شد.
 
2- اسکرابر سرنشین دار چیست؟
انواع دیگر کف شوی صنعتی که دارای مخزن و پهنای شستشوی بالاتری هستند، به وسیله راننده هدایت میگردند. در حقیقت با ارتقاء پهنای شستشو و ظرفیت مخازن دستگاه اسکرابر صنعتی، بعدها و وزن دستگاه زمین شور بالاتر شده و هدایت آن به طرز دستی طاقت فرسا میگردد. براین اساس محلی برای نشستن استفاده کننده بر روی زمین شوی صنعتی، درنظرگرفته شده و مخاطب برای قرارگیری بر روی صندلی کفشور صنعتی و در دست گرفتن دستور دستگاه کف شور صنعتی، آنرا هدایت می نماید. خرید اسکرابر سرنشین دار در اطراف های صنعتی و تجاری دارای وسعت بالا که اقتدار مانور بیشتری برای دستگاه زمین شور آماده می نمایند، کاربردی بوده و به دلیل دارا‌بودن کارایی بالاتر، می‌توانند در روزگار فرصت کوتاه‌تری عملیات نظافت سطوح کف را انجام دهند.
 
اگرچه بطور کلی می‌قدرت بیان نمود که دستگاه‌های زمین شوی صنعتی سرنشین دار در مقایسه با مدل های دستی دارای بعدها بزرگتری میباشند، ولی طراحی دقیق، منسجم و مهندسی شده سبب عرضه طیف متنوعی از کفشور صنعتی دستی و خودرویی گردیده‌است که از حیث پهنای شستشو و ظرفیت مخازن نزدیک بهم بوده و مصرف کننده می‌تواند متناسب با نوع نیاز خود مدل دستی یا خودرویی را جهت خرید اسکرابر برگزیند.
 
3- اسکرابر مشقت بار فعالیت چیست؟
اسکرابر یا دستگاه کف شوی صنعتی دشوار عمل برای تمیزکردن سطح ها وسیعی از سطح های کف و حجم بالای تردد در دور و بر‌های تجاری گرانقدر مانند مرکز ها خرید تعدادی طبقه و همچنین سطح های بالای آلودگی و وضعیت سخت در حوالی‌های صنعتی گرانقدر مانند فولاد، صنایع کاشی سازی و سرامیک سازی به کار گیری میشود. اسکرابرهای سخت عمل نوعی دستگاه زمین شوی مناسب برای نظافت محیط‌های صنعتی بزرگ 5000 متر به بالا میباشند. اسکرابرهای مشقت بار عمل با بهره مندی از باتری ۳۶ ولت، لاستیک و چرخ‌های مستحکم برای دور و اطراف‌های صنعتی سخت مناسب هستند.
 
گونه های خرید اسکرابر صنعتی از نظر منبع تغذیه
در تولید دستگاه کف شور صنعتی و کف شوی صنعتی معمولا از موتورهای الکتریکی استعمال می‌گردد. تأمین انرژی لازم برای تلاش موتور الکتریکی در دستگاه کف شور صنعتی و اسکرابر صنعتی به دو شیوه صورت می گیرد. بر این پایه کف شوی صنعتی از نگاه منبع تغذیه به دو گروه کابلی و باتری دار تقسیم می‌شوند که عبارتند از:
 
1- اسکرابر باتری دار چیست؟
دستگاه کف شور صنعتی که به وسیله باتری تغذیه می گردد، برای سعی بر یک فرصت معین نیاز به شارژ باتری دارا هستند. فرصت زمان کارکرد دستگاه زمین شوی صنعتی بعد از شارژ کامل به نوع و ظرفیت باتری بستگی داراست.
 
باطری دستگاه زمین شوی صنعتی
 
دستگاه های کف شوی صنعتی باتری دار برای اطراف هایی مناسب می‌باشند که وجود کابل برق در آن ها ساخت محدودیت می نماید و یا دسترسی به پریز برق سخت است. اکثر اوقات مدل های سرنشین دار توسط باتری تغذیه میگردند.
 
2- اسکرابر برقی
در برخی از انواع مدل های کفشور صنعتی دستی انرژی لازم برای سعی دستگاه زمین شور با اتصال بدون واسطه زمین شوی صنعتی به برق شهری تأمین می‌شود. هنگام به کارگیری از دستگاه زمین شوی صنعتی، محدودیت از نظر اتمام شارژ باتری وجود ندارد و بصورت پیوسته می قدرت از ماشین کف شوی صنعتی استفاده کرد. البته به هنگام انتخاب این رده از کفشوی صنعتی، مختصات دور و بر از لحاظ تراکم سختی ها محیطی و تردد افراد و شعاع عملیاتی ما یحتاج بایستی به دقت گزینه تفحص قرار گیرد.
 
اسکرابر صنعتی در هر ساعت یک سری متر مربع از دور و بر را منزه می کنند؟
کوشش یک دستگاه زمین شور و کف شوی صنعتی یا مساحت قابل شستشو توسط دستگاه زمین شوی صنعتی در هر ساعت به پهنای شستشوی کفشوی صنعتی و ظرفیت مخازن آن وابسته هست. البته در کنار این دو فاکتور پارامترهای دیگری همچون مدل دستگاه زمین شوی صنعتی و ترازو آلودگی نیز مطرح می‌شود.خرید اسکرابر صنعتی -  بر این شالوده می‌اقتدار بیان نمود که دستگاه‌های اسکرابر صنعتی به طور معدل حاذق به پوشش دهی 1500 تا 6000 متر مربع در ساعت میباشند. شرکت RCM ایتالیا به عنوان یکی‌از مطرح ترین ایجاد کرد‌کنندگان دستگاه زمین شور، دستگاه کف شوی صنعتی خود را با غرض پاسخگویی به نیازهای مختلف مصرف کنندگان در مدل‌های متعدد ارائه می‌نماید.بیسون صنعت   کوچکترین مدل‌های کف شوی صنعتی کمپانی کفشور صنعتی با دارا‌بودن طراحی منسجم و اقتدار مانور بالا در فضاهای کوچک قابل استعمال می‌باشند و مدل‌های بزرگتر و دستگاه زمین شور سرنشین دار آن برای شستشوی سطوح کف در فضا‌های صنعتی و تجاری دارای وسعت بالا بسیار کارآمد هستند.
 
اگه میخوای خرید عالی و با کیفیتی داشته باشی به بیسون صنعت چندین بزن