اسکرابر و زمین شوی صنعتی چیست ؟

 
 
اسکرابر و زمین شوی صنعتی یک ابزار مکانیزه، حرفه‌ای و تخصصی جهت انجام شستشو و خشک کردن سطح زمین است که این دو عملیات را به طور همزمان به اجرا رسانده و مبنا همت دستگاه اسکرابر صنعتی بر پایه سامانه برس زنی، سامانه پاشش آب و مخازن جدا آب منزه و آب آلوده استوار میباشد.
 
برس کف شوی صنعتی با سرعت زیاد میچرخد و آلودگی های چسبیده به سطح زمین را مستقل کرده و به طور همزمان با حرکت دورانی برس نیز آب منزه از مخزن آب منزه بر روی سطح زمین پاشش میگردد. به طور همزمان با این فرآیند آب کثیف و آلودگی های مانده بوسیله تی لاستیکی تعبیه شده در قسمت عقب دستگاه جمع شده و از طریق سامانه مکش که شامل موتور مکنده و شیلنگ مکش میباشد، به سمت مخزن آب آلوده و کثیف فرستاده میشود و در فایده آن سطح زمین پاک، درخشان و خشک گردد.
 
مزیت وجود مخازن مجزای آب منزه و آلوده و کثیف در زمین شوی صنعتی این میباشد که این مخازن از ورود آب آلوده به چرخه شستشو و انتقال آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر غربت می نمایند.
دستگاه های اسکرابر و زمین شوی صنعتی در ابعاد و مدل های متنوعی طراحی و روانه بازار شده اند و همین دستور موجب گشته که بتوان در اکثری از فضا های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، درمانی، ورزشی، صنعتی و … از دستگاه اسکرابر صنعتی جهت نظافت و شستشوی سطح زمین با هر محصول و نوعی از کف پوش بهره مند شد. قابلیت و امکان دارااست در یک محیط به دلیل تراکم وسایل و تجهیزات توان مانور محیط پایین باشد و یا یک گوشه و کنار فراخ و بلندمرتبه باشد، برای همگی این فضاها با هر توان مانور و وسعتی به جهت تنوع در محصولات ارائه شده، می قدرت از دستگاه شستشوی کف استفاده کرد.
 
فایده گیری از دستگاه اسکرابر و زمین شوی صنعتی مزیت های فراوانی به همدم دارااست که از جمله آن می توان به ارتقا سرعت شستشو، کاهش هزینه های مربوط به نظافت، ارتقا قابل توجه کیفیت شستشو، کاهش مصرف آب، سازگاری با فضا زیست به دلیل کاهش مصرف مواد شوینده و …. اشاره کرد.
 
به علاوه این دستگاه های مکانیزه کف شوی صنعتی از کاربری وارفته برخوردار می باشند و عموم کاربران قدرتمند به به کارگیری از آن خواهند بود؛ هم چنین ساختار و کارکرد دستگاه زمین شوی صنعتی به طور کاملً ایمن بوده و در دور و اطراف هایی با حساسیت بالای ایمنی و بهداشتی با اعتقاد گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد.
 
گونه های اسکرابر و زمین شوی صنعتی
تفاوت وسعت، اقتدار مانور، مختصات محیطی و سطح بهداشت مورد نیاز در نزدیکی های متعدد، بایستگی به کار گیری از دستگاه های زمین شوی صنعتی با مشخصه های متفاوت را ایجاب می نماید.
و با گزینش یک دستگاه درست و مناسب می توان به سطح بهداشت مورد نظر دست یافت. بر این مبنا می قدرت این دستگاه ها را بر پایه ی پارامترهای پایین تقسیم بندی نمود. نوع طراحی و ظرفیت دستگاه، بر ارزش اسکرابر تاثیر می‌گذارند.
 
اشکال اسکرابر و زمین شوی صنعتی از حیث نوع هدایت
نوع هدایت دستگاه زمین شوی صنعتی غالباً بر بعدها دستگاه کف شور صنعتی و به تبع آن پهنای شستشو و ظرفیت مخازن تاثیرگذار بوده و همچنین از نگاه انرژی صرف شده بوسیله کاربر و بازده وی اصلی میباشد. بر این پایه دستگاه های اسکرابر صنعتی به دو گروه مهم تقسیم بندی میشوند.
 
اسکرابر دستی
اسکرابر صنعتی سرنشین دار
این تقسیم بندی بر انتخاب دستگاه صحیح و مناسب تأثیر بسیار مهمی دارد.
 
اسکرابر و زمین شوی صنعتی شغل کننده با جریان الکتریسیته
الکتریسیته یک منبع انرژی منزه و سوای آلودگی و قابل باور میباشد که به دلیل سهولت دسترسی، هزینه مقرون به صرفه و عدم ساخت هیچ گونه آلودگی غالباً به عنوان منبع تغذیه برای دستگاه های اسکرابر انتخاب می شود.
 
با تمرکز به این که دستگاه های اسکرابر و زمین شوی صنعتی  به طور معمول در حوالی های سرپوشیده گزینه استفاده قرار می گیرند، مشکلی از دید تشکیل داد دود و آلودگی به وجود نخواهد آمد. موتورهای الکتریکی تأمین کننده انرژی مایحتاج دستگاه های زمین شوی صنعتی یا کفشوی صنعتی از طریق باتری یا اتصال بدون واسطه به جریان برق شهری عمل می نمایند.
 
بدین ترتیب اسکرابر های الکتریکی خود به دو تیم کف شوی باتری دار و کف شوی برقی (کابلی) تقسیم می گردند. در دستگاه های باتری دار محدودیت کابل برق و ضرورت دسترسی به پریز برق حذف شد‌ه‌است در مقابل دستگاه های اسکرابر برقی یا زمین شوی برقی به دلیل اتصال پیوسته به منبع برق نقص‌ اتمام شارژ باتری را نداشته و موتورهای الکتریکی قدرتمندتر آن‌ها در مقایسه با مدل های زمین شوی صنعتی باتری دار مشابه، قابلیت و امکان سود گیری از سامانه های برس زنی و مکش توانمند تر را مهیا می نماید.
 
با تمرکز به اطراف و نوع کاربردخرید اسکرابر صنعتی  دستی، امکان طراحی و ایجاد کرد آنها در هر دو ورژن کابلی و باتری دار وجود دارااست در مقابل به دلیل محدودیت در دسترسی به پریز برق در نزدیکی های دارای  بیسون صنعتوسعت بالا دستگاه های اسکرابر خودرویی صرفا به صورت مدل های باتری دار عرضه میگردند.